12/13/2016

these glasses were there before tumblr.


Wooohooo~~
Po  bannerze po prawej stronie mojego bloga można się domyślić, iż współpracuję z firmą Banggood.
Niedawno przyszła do mnie paczka, którą zamówiłam trzy tygodnie temu, a po dwóch już była u mnie, za co muszę przyznać firmie ogromnego plusa, bo pierwszy raz, gdy podjęłam z nimi współpracę, moje zamówienie szło miesiąc lub troszkę więcej, więc to naprawdę duża zmiana! 
Postanowiłam zamówić okulary, które widzicie na zdjęciach oraz soczewki fotograficzne. Cała recenzja znajduje się w linku poniżej. 
xoxo, Nanami


RECENZJA > KLIK < || OKULARY > KLIK <  || SOCZEWKI > KLIK < 


6 komentarzy:

  1. Taki trochę w stylu Harry'ego Pottera. Zerówki? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, zerówki. Moja koleżanka, która ma krótkie włosy, wygląda w nich jak Harry :")

      Usuń
  2. Gratuluję współpracy! Okularki są śliczne, pokaż się w nich kiedyś. Również mam takie soczewki i niestety też tworzą mi się te czarne 'ramki', ale lepsze to niż nic. :"D

    ♡ CUTE HORROR-KLIK ♡

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. True that. Ale akurat przy efekcie fish eye to w sumie nawet wskazane, hah C:

      Usuń
  3. Hej! Nominowałam Cię do Liebster Blog Award :)
    http://cugle.blogspot.com/2016/12/zostaam-nominowana-do-liebster-blog.html#more

    OdpowiedzUsuń