10/28/2016

autumnal snack #1


[friday 28th of October]

ENG: On Wednesday I made something different to eat as a snack. Usually I eat whatever is in  the fridge (not healthy), but this time I decided to move myself and stand a lil' bit longer doing my food.
I choped one apple and placed on a plate. Then I chopped nuts (cashews) and mixed caramel with milk, but I recommend doing it with butter, it has better consistency. Then I poured the caramel at the cut apples and sprinkled the cashews.



PL: W środę zrobiłam sobie coś innego jako przekąskę. Zazwyczaj jem cokolwiek z lodówki (niezdrowo, heh), ale tym razem postanowiłam się "ruszyć" i postać trochę dłużej przy przygotowywaniu jedzenia.
Pokroiłam jedno jabłko i ułożyłam na talerzu. Potem posiekałam orzechy (nerkowce) i zmiksowałam karmel z mlekiem, ale zalecam zastąpić mleko masłem, masa będzie mieć lepszą konsystencję. Potem wylałam karmel na jabłka i posypałam nerkowcami.

5 komentarzy:

  1. O mniam! Ale mi narobiłaś apetytu! PYCHOTKA :)

    http://istotaludzkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Brzmi przepysznie- aż zgłodniałam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wygląda przepysznie! Szkoda że nie mam karmelu ♥

    londonkidx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. mm wygląda przepysznie!
    http://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. ciekawe, chyba zrobię sobie to któregoś dnia do szkoły na drugie śniadanko bo zazwyczaj zabieram ze sobą właśnie owoce :)
    mvgdalena.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń