8/10/2016

summertime cakeness





Nie wiem nawet, co tu sklecić. Korzystając z ostatnich tygodni wakacji, postanowiłam trochę czasu przeznaczyć dla mojej kuchni, ale i przyjaciół i w ten sposób powstało takie coś. Gdyby się zastanowić, to ciasto jest jednym ogromnym gotowcem, ale jakie dobre wyszło!

Przygotowanie: Wystarczy swój biszkopt rozdzielić na tyle części, na ile chcemy (nasze gotowe ciasto było w 3 kawałkach, więc tyle zrobiłyśmy) i zacząć go dekorować. Na pierwszą warstwę zaczęłyśmy od bitej śmietany, na którą potem wrzuciłyśmy borówki, a następnie polałyśmy jakby zewnętrzny okrąg, tuż przy brzegach sosem truskawkowym. 
Druga część najpierw została posmarowana nutellą (możecie użyć jakiej tylko czekolady, kremu orzechowego czy nawet masła orzechowego, jakie chcecie). Potem powtarza się proces z warstwy pierwszej. Na szczycie naszego ciasta powtarza się warstwa druga, ale na środek lądują banany. Coś, o czym nie pomyślałam, a wyjdzie na pewno smaczne - boki ciasta można również posmarować czekoladą! Albo jakimś kremem, to już od Was zależy. 



Trochę mnie nie było, ale to ze względu na jakieś moje nieogarnięcie. Mam bardzo dużo zdjęć z lipca i trochę już z sierpnia, więc bardzo możliwe, że jakoś pod koniec miesiąca pojawi się podsumowanie fotograficzne - coś, co mam zamiar od teraz robić co miesiąc lub dwa. 
Serdecznie też chciałabym was zaprosić na bookstagrama, którego założyłyśmy z przyjaciółką - Plum&Cat.
To tyle, do następnego xx

6 komentarzy:

  1. musi być pyszne ;) na pewno zrobię :)
    http://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Wygląda przepysznie ♥ Szkoda tylko, że nie umiem zrobić biszkoptu hah
    /Liseł
    NASZ BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  3. O rany, co za słodycz <3 Chętnie bym coś takiego zjadła ^^

    Pozdrawiam
    VIOLET END

    OdpowiedzUsuń
  4. Wygląda świetnie :D
    sleep0walking.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Wygląda uroczo i pysznie! :"D Btw. tytuł posta idealny, haha.

    ♡ CUTE HORROR-KLIK ♡

    OdpowiedzUsuń