6/01/2016

vader wears pink [banggood review]

Niedawno przyszła do mnie paczka z Banggood. Zamówiłam różową narzutkę, którą zaprezentowałam w poście o Coachelli i czarną szminkę. Co do mojego małego różowego cuda mogę szczerze przyznać, że mnie zaskoczyło materiałem i bardzo mi się podoba. Jest cieniusieńkie, a więc idealne na lato. Jeżeli chodzi o te kwiatki to wystarczy je rozprasować. Bałam się, że narzutka będzie za mała, ponieważ jestem dosyć wysoka, a wiadomo jak to jest z ubraniami z chińskich sklepów - zazwyczaj wszystko jest dopasowane do rozmiarów azjatek, jednak udało mi się dobrze trafić rozmiar i jestem zadowolona.


Mówiąc o szmince już nie byłam tak zachwycona. Planowałam jej używać głownie do zdjęć oraz na konwenty, jednakże mocno się załamałam. Po pierwsze, ma charakterystyczny zapach..gumy.  Druga sprawa to czas jej wysychania. Ledwo ją nałożyłam, a ta już zaschła i uwierzcie mi, nigdy nie miałam takiego problemu ze zmyciem żadnego maźnięcia nawet markerem, co z tym kosmetykiem.
Aha no i usta wyglądają jak smoła, a nie o to mi chodziło.

tak, nudziło mi się



Wiem, że jest wiele osób, które nie przepadają za postami tego typu. Ja sama niezbyt je lubię, bo zazwyczaj jedynie wychwalają one w każdy możliwy sposób produkty, które blogerka/bloger otrzymał ze współpracy i oprócz tego są po prostu nudne i nijakie. Dlatego też cały czas tworzyłam tę recenzję jako dodatek do innego postu, ale całość wyszła po prostu za długa, więc podzieliłam wszystko na dwie notki.
Czy warto było podjąć się takiej współpracy? Myślę, że tak. Mimo tej szminkowej wpadki, mogę polecić sklep Banggood, zobaczymy jak moja praca się rozwinie.
Współpracujecie z nimi? Co myślicie o tych produktach?

9 komentarzy:

  1. Przynajmniej trwała :) nigdy wcześniej nie znałam tej firmy ;)

    Kochana, czy mogłabyś poklikać w linki w ostatnim pođcie? http://www.testacja.pl/2016/06/lookbook-wiosna-lato-2016-dresslink.html z góry dziękuję <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładna narzutka. Szminka przynajmniej nie zetrze się po dwóch sekundach :D
    Pozdrawiam
    Tutti
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie, że z narzutki jesteś zadowolona:) Co do szminki to szkoda, że to taki niewypał, ale przynajmniej jest trwała haha

    Pozdrawiam! ♥
    moja Personalna Galaktyka Absurdu

    OdpowiedzUsuń
  4. Narzutka jest cudna ♥ miłej soboty!

    londonkidx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Narzutka podoba mi się strasznie. Sama zamawiałam z tej firmy dwie rzeczy. Jeżeli jesteś ciekawa to zapraszam do siebie.


    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  6. Podoba mi się narzutka :)
    Zapraszam do mnie, może wspólna obserwacja? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. linki kliknięte! :) powodzenia!!! mogę Cię prosić o rewanż u mnie? To dla mnie bardzo ważne :) http://kreconowlosaa.blogspot.com/2016/06/banggood-dziwaczne-wielofunkcyjne-buty.html
    +jeśli miałabyś ochotę na wymianę obserwacji, a tym samym zawsze wspieranie się w klikach, to daj znać! :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo podoba mi się ta narzutka. Tak, z tymi azjatyckimi rozmiarami to trzeba nieźle uważać. Faktycznie, zapach gumy na pewno nie jest przyjemny. Myślałam, że szminka będzie pachnieć ewentualnie neutralnie.
    Pozdrawiam serdecznie :)
    Zapraszam na konkurs

    OdpowiedzUsuń