6/10/2016

instagram grids - how to theme your instagram

Zapewne wielu z Was, posiadaczy instagrama, zauważyło że te bardziej popularne konta mają określony styl, którego próbują się trzymać. Od jakiegoś miesiąca świadomie (bo nieświadomie robiłam to cały czas) zaczęłam eksperymentować z przystosowywaniem moich zdjęć do wybranej kolorystyki i zebrałam kilka wskazówek, jak osiągnąć styl, który najlepiej nam pasuje oraz kilka przykładów tzw. "feedów'.


Niezbędnikiem do posiadania super feedu według mnie jest aplikacja 'VSCO', która udostępnia nam za darmo te najbardziej popularne filtry oraz te trochę mniej znane, ale nieco bogatsze, niestety płatne. Do tego mamy szeroki pasek narzędzi umożliwiający nam edytowanie naszego dzieła sztuki poprzez:
Osobiście uważam, że te cztery funkcje są najbardziej przydatne i mają największy pożytek w stosunku do zmian naszej fotografii.

Co zyskamy, gdy poszperamy trochę w tych stronach? Multum inspiracji, pomysłów i przede wszystkim wskazówki, jak dokładnie modyfikować efekty.



Wyżej zamieściłam Wam dwa przykładowe themy, oraz różową sklejkę z pomysłami na zdjęcia. Teraz przedstawię kilka moich typów feedów [w tym niektóre autorskie].




Mam nadzieję, że post Wam się spodobał i okazał się przydatny ♥
xx, Nanami


6 komentarzy:

  1. Pamiętam jak znalazłam takie plansze na we♥it i własne one przekonały mnie co do VSCO, strasznie polubiłam tę aplikację!

    ♡ CUTE HORROR-KLIK ♡

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam VSCO :)

    http://comocarmen.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie mam instagrama więc nie orientuje się. Fajna zdjęcia i pomysły na "style" (haha nie umiem pisać w ten sposób).
    zabijamwciszy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja już od dłużeszego czasu używam tego samego filtru dzięki czemu mój feed wygląda swietnie :) Bardzo dobre rady!:)
    http://freshisyummy.blogspot.com/2016/07/in-my-blood.html

    OdpowiedzUsuń