4/11/2016

it's been a hard/good day


hard day's night ~ the Beatles











ta butelka pięknie wszystko niszczy C""":

Nie mam pomysłów na jakikolwiek tekst do tego postu. Udało nam się z Julką w końcu spotkać, co zaowocowało taką oto sesją. Osobiście jestem z niej zadowolona i cieszę się, że wykonałyśmy te zdjęcia, chociaż wiele rzeczy próbowało nam w tym przeszkodzić. Uwielbiam rolę fotografa ♥  Mam nadzieję, że zdjęcia Wam się podobają no i oczywiście piszcie, co myślicie!
Blog fotograficzny

~~~~~
Chciałabym wspomnieć jeszcze na koniec o portalu, który zapewne większość z Was zna - DDOB.
Możemy się tam podzielić swoimi poglądami na świat, pomysłami, stylizacjami - mamy możliwość stworzenia własnego zakątka, w którym po prostu wyrażamy siebie, a oprócz tego inspirować się dzięki osobom takim, jak my. Ja w DDOB wciągnęłam się niedawno, ale mogę stwierdzić, że jest naprawdę praktyczne, a nawet motywujące! 
Klikając w obrazek przenosicie się na mój profil C: 

 Mój profil

Korzystacie z DDOB? Podoba Wam się?


17 komentarzy:

  1. zdjęcia świetne, sesja naprawdę udana :)
    bardzo podobają mi się te zdjęcia z tęczą :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    i w wolnej chwili zapraszam do siebie :)
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam the Beatles <3 Ładne zdj!

    Nowy post - zapraszam!
    Zaobserwuj jeśli ci się spodoba! ;)
    MÓJ BLOG-KLIIK

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudne zdjęcia :D Naprawdę ekstra wyglądasz na tle tej tęczy, tak pozytywnie. Ostatnio jestem nastawiona na pozytywizm i smutek mnie... no, smuci xD

    Pozdrawiam
    VIOLET END

    OdpowiedzUsuń
  4. Super zdjęcia, powiedziałabym, że takie troszkę tumblrowe haha :)

    Pozdrawiam i zapraszam
    Mój Blog

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładne zdjęcia :)
    Pozdrawiam. wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczne zdjęcia :)
    http://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo fajne miejsce na zdjęcia

    janoslights.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo podoba mi się artyzm tych zdjęć..
    Tło bardzo mi pasuje i z miłą chęcią sama odwiedziłabym tamto miejsce.

    http://aaleksm.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Zdjęcia naprawdę w fajnym klimacie :)
    Pozdrawiam serdecznie, Juliet Monroe KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne zdjęcia, musiałyście się przy nich super bawić :)
    Obserwuję :)
    http://zyciepelnekoloru.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Zdjęcia są naprawdę dobre, przede wszystkim oddają fajny klimat.

    http://bucketfullofflowers.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne zdjęcia :)
    http://malwinabeczek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczne zdjęcia.
    yelloow-book.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń