4/26/2016

Coachella 2016 | Banggood wishlist

Planowałam ten post już chyba ze dwa tygodnie, bo wiedziałam, że na Chelli jak zwykle będzie multum pięknych inspiracji i że warto to zgromadzić w jednym miejscu. Nie myliłam się, a więc udało mi się zebrać kilka zdjęć, na których ukazane są według mnie najlepsze coachellowe outfity. Jako, że to festiwal muzyczny, postanowiłam przepleść fotki paroma piosenkami właśnie z tegorocznej Coachelli. Enjoy
















Zapewne wiecie, o co chodzi. Dostałam propozycję współpracy ze stroną Banggood.com, więc następuje znana chyba wszystkim zasada tworzenia wishlisty. Osobiście nie lubię takich postów, bo same w sobie nie mają większego sensu i nie przyciągają czytelników, a wręcz przeciwnie - odpychają ich (przynajmniej mnie). Dlatego ubrania do chciejlisty wyselekcjonowałam pod styl Coachelli, bo uważam że nie potrzeba festiwalu, żeby ubrać się w ten sposób.

1. || 2. || 3.


1. | 2. || 3.

Za kliknięcia bardzo dziękuję. Podoba Wam się styl Coachelli?

6 komentarzy:

  1. Uwielbiam elementy tego stylu i szczerze powiedziawszy sama zaopatrzyłabym się w kilka ciuszków, które wybrałaś :P Już nawet upatrzyłam sobie na wyprzedaży w Butiku podobny kardigan :) Teraz trzeba tylko kaskę uzbierać xD

    Pozdrawiam
    VIOLET END

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam boho, uwielbiam ubierać się tak latem :)
    chciałabym pojechać kiedyś na Coachelle :)
    http://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Super klimat tam musi być. ^^

    http://bitchyx18.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Zawsze jestem cała w skowronkach jak w sklepach zaczynają się pojawiać ubrania w stylu Coachelle. Sam wyjazd na festiwal jest marzeniem <3
    http://hellomisskorabel.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Tbh pierwszy raz słyszę o tym stylu, bardzo podoba mi się ta druga narzutka! Poklikam milion razy żeby Ci się współpraca udała. ;u;

    ♡ CUTE HORROR-KLIK ♡

    OdpowiedzUsuń