3/04/2016

Buchnąłeś mu smerfy? | Sherlock

       

Z dumą przyznam, że liczba obejrzanych przeze mnie seriali z czasem wzrasta. Ostatnio do tej grupy dołączył również "Sherlock" i stwierdziłam, że podzielę się swoim zdaniem o tej jakże popularnej serii.
Myślę, że fabułę większość osób zna, ale tak w bardzo dużym skrócie: Sherlock Holmes razem ze swoim kompanem, o ile można go tak nazwać, Johnem Watsonem rozwiązują zagadki kryminalne (czemu tak dziwnie to brzmi?).
Zacznę może od minusów. Jednym z nim jest zdecydowanie długość odcinków oraz ich ilość w sezonie (trzy? serio?). Kolejnym ujemnym aspektem Holmesa jest oczekiwanie na sezony, znane chyba przez wszystkich fanów tego serialu.




No ale już nie oczerniajmy SH tak, bo warto wspomnieć o masie zaskakujących momentów i zwrotów akcji, które zdecydowanie przyczyniają się do ilości zainteresowań Holmesem. Mimo, że główny bohater wypiera się przyjaźni, to jednak jakaś szczególna więź łączy go z Johnem i to tak mocno, że jest w stanie wskoczyć za nim w ogień (w sumie to dosłownie).


Jeśli chodzi o cytaty warte uwagi, to na pewno tytuł tego posta oraz "Nie martw się, ja na twój widok też mam ochotę krzyczeć."
Muszę też przyznać, że pokochałam muzykę z Sherlocka, a naprawdę rzadko zdarza mi się przywiązać bardziej do jakiegoś soundtracka (mam tak tylko z filmami Marvela i Doktorem) i mogłabym jej słuchać prawie bez przerwy.
O, jakże mogłabym zapomnieć o postaciach? Osobiście najbardziej polubiłam Johna, chociaż Molly, Lestrade i nawet Mycroft również bardzo przypadli mi do gustu (chociaż do tego ostatniego naprawdę długo musiałam się przekonywać, aż w końcu stało się, heh).



POSTACIE: 9/10
MUZYKA: 10/10
FABUŁA: 8/10
OGÓLNA OCENA: 9/10

Oglądaliście ten serial? Co o nim myślicie? Czytaliście powieści?

1 komentarz:

  1. Uwielbiam Sherlocka! :)
    Masz racje szkoda ze odcinki sa tak dlugie a w sezonie sa tylko po 3 odcinki :(
    Jeden odcinek trwa tyle samo co film i przez to trzeba dlugo czekac na nowe :(

    http://comocarmen.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń