2/16/2016

Razowe pankejki z kiwi

       



Dobry! Jako że zaczęły mi się ferie, postanowiłam nie marnować czasu i w końcu zasiąść do bloga. I do gotowania również, bo w ciągu roku szkolnego nie mam na to kompletnie czasu. Dostałam ostatnio małą książeczkę ze zdrowymi przepisami i zrobiłam z niej pankejki. Niestety, ze względu na brak niektórych składników i moje lenistwo musiałam dany przepis trochę zmodyfikować. Jednakże nie zepsuło to ich smaku oraz nie sprawiło żadnych problemów.


+ half cup yogurt


Należy wymieszać mąkę, proszek do pieczenia, jajka i jogurt tak, żeby powstała dosyć gęsta masa (gęstsza, niż w normalnych naleśnikach). Masę powinno się wylewać na wcześniej rozgrzaną patelnię, posmarowaną oliwą. Ja smażyłam ok. 1,5 minuty z każdej strony. Naleśników wyszłoby 6, gdybym nie zepsuła pierwszego, także na mniej więcej taką ilość się przygotujcie. Gdy naleśniki już będą gotowe, najlepiej odsączyć je z tłuszczu (kładąc najpierw na kawałek ręcznika papierowego). Ja swoje polałam jogurtem naturalnym zmieszanym z cukrem i podałam je z kiwi. Ładnie wyglądają i pysznie smakują.

5 komentarzy:

  1. Wyglądają pysznie ! <3
    http://lucy-lusia2.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyglądają pysznie, aż mam ochotę je zjeść ^^
    http://paulablogxx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Łoł! Wyglądają smacznie!
    Kocham różne słotkie rzeczy, więc trafiają na listę rzeczy do wypróbowania ;)
    MAYUM -click-

    OdpowiedzUsuń
  4. Look delicious! I must try them :)

    OdpowiedzUsuń