1/24/2016

art & ciy

       

Ach, jak ja kocham uciekającą wenę. Raz jest, nagle jej nie ma.
Mam dla was przepis na naprawdę super smaczne i zdrowe śniadanie. Jest to między innymi kasza jaglana.
Gdy takową kaszę już ugotujemy, możemy dodać trochę mleka (ja na zdjęciach dodałam za dużo). Jako dodatki według mnie najlepiej sprawują się orzechy pekan oraz starte jabłko (które akurat mi się skończyło, więc wykorzystałam, również zamiast cukru, kropelki czekoladowe). Możecie dodać cukru lub zostawić kaszę nieposłodzoną. Smacznego!


Ostatnio miałam dużo weny. Nie wszystko wyszło tak, jak chciałam, ale wiem już, jak będą wyglądać następne zdjęcia czy rysunki. Chciałabym zachęcić każdego do próbowania. Ludzie mówią, że gdy im więcej próbujemy, tym lepiej daną rzecz robimy, ale uważam, że to nie do końca prawda. Powinniśmy również analizować swoją pracę i wyszukiwać błędy. Wtedy lepiej uda nam się coś zrobić następnym razem.




Wypróbujecie to śniadanie? Co myślicie o uczeniu się na błędach?

10 komentarzy:

  1. Śniadanko wygląda mega apetycznie!
    Co do prac-każda próba uczy i z każdym kolejnym podejściem jest coraz lepiej:) Piękne zdjęcia wyszły!^^

    Pozdrawiam! ♥
    moja Personalna Galaktyka Absurdu

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam kaszę jaglaną, szczególnie jem ją z mlekiem i bananami :)
    http://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Śniadanie wygląda pysznie :)

    witchhearted.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Śniadanko wygląda pysznie ^^ Obserwuję
    http://paulablogxx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ostatnio zaczęłam zdrowiej się odżywiać, więc trafiłaś tym postem idealnie! Spróbuję zrobić sobie takie śniadanie :)
    Pozdrawiam, MAJA-RUSEK.BLOGSPOT.COM.

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny przepis, na pewno wypróbujemy bo wygląda smakowicie ^^

    TMblackandwite.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Super blog ! ♥
    Może obs za obs? :D

    http://ollcia-ola.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny przepis! Całość wygląda bardzo smakowicie. Mmm... Na pewno przy najbliższej okazji wypróbuje.
    z-pasja-w-obiektywie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  10. Boże, ale masz genialnego bloga <# wpadłąm na niego przypadkiem i nieżałuje <3 genialne zdjęcia . POzdrawiam

    http://kaskoksonbloguje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń