9/16/2015

P.i.x.e.l.s. | Photo mix

           

Jak łatwo jest coś powiedzieć. Mówi się, że słowa są ulotne. Że przemijają. 
Mają rację. 
Wszystko przemija z czasem. Zastanówmy się w takim razie. Skoro słowa wypowiedziane mijają, to co z tymi zapisanymi? 
Chodzi mi teraz głównie o to, co piszemy w internecie. Bez trudu możemy pokazać, co myślimy na dany temat. Ale co jeżeli kogoś to zaboli? Jeżeli nasze 'słowa' staną się mieczem? 
Wielu ludzi tak właśnie wykorzystuje słowa. Wydaje mi się, że nie po to one są. Nie po to, żeby obrażać, a wyrażać opinię. Bo przecież słowa są piękne. 
Czemu mamy stosować je tak, by to piękno utraciły?

    

Lubisz grać w gry, co? Zakładasz się z kolegami, kto będzie miał wyższy level tu, czy tam. 
Zastanów się. Czy za, na przykład 10 lat to będzie miało dla Ciebie takie znaczenie?

   

Ten post chciałam napisać już bardzo dawno i z czasem powypadały mi niektóre pomysły, bo pamiętam, że chciałam się rozpisać, ale nie mogłam się zebrać. 
Różni się on od innych, bo co innego chciałam przekazać. 
Coś co dla nas teraz jest ważne, w przyszłości może stracić swoją wartość. Nie mówię o wszystkim, chociaż bywa i tak, przecież cały czas się zmieniamy. Chodzi mi o komentarze, jakie są zamieszczane w internecie, głównie o to. 
Musimy pamiętać, że to tylko piksele. 
A piksele nie potrafią zranić. Piksele nie bolą (no chyba, że siedzisz cały dzień przed komputerem/telewizorem czy jeszcze czymś innym, wtedy mogą Ci popękać naczynka, a to boli, nie polecam - Żelazko). 
Przestańmy się ich bać. Jakiej wielkości jest chociażby jedna literka w komentarzu, a jakiej wielkości jesteśmy my. Pamiętajmy o tym, błagam. 


Mam zamiar lekko zmienić tematykę bloga. Postaram się, żeby było mniej zbędnego ględzenia (jak w ostatnich notkach). Przede wszystkim: więcej DIY, CIY, zdjęć, recenzji (wow wow) i w zasadzie więcej wszystkiego. Zapraszam też na bloga, którego założyłyśmy z przyjaciółką On Melancholy Hill.
Mam nadzieję, że post Wam się spodobał i że weźmiecie to sobie do serca :) 

22 komentarze:

  1. o to chodzi, bądź oryginałem w pisaniu :)
    a po za tym bardzo fajny i przemyślany post
    zapraszam Mój blog - byAjina

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo mądrze napisane, nie powinniśmy się tak bardzo przejmować opiniami innych, sami znamy siebie lepiej.
    Pytanie, pomogłabyś mi z nagłówkiem (znowu)?

    OdpowiedzUsuń
  3. dokładnie, to tylko piksele ;)

    Zapraszam
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Masz rację. Literki wystukane na klawiaturze komputera, nie mają tak ogromnego znaczenia. To właśnie my mamy nad tymi literkami kontrolę. Lepiej zastanowić się kilka razy, zanim obrazimy kogoś w internecie.

    INNA MYŚL [blog] | KANAŁ NA YOUTUBE

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny miks zdjęć :) Mądrze to napisałaś.Czekam na CIY,DIY będzie ciekawie :)
    mercy-rose.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny post, blog bardzo mi się podoba, piona za design ;)
    http://fridayp.blogspot.com/ <- Enjoy!
    Dobrej nocy ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne zdjęcia, takie nastrojowe. I ta piosenka, uwielbiam! Super to napisałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zgadzam się, ogólnie inna sprawa gdy czytamy czyjąś 'opinię' w internecie a inaczej gdy usłyszymy je prosto w twarz. Fajny pomysł na post i zdjęcia też super :D
    www.dreams-lunatyk.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny mix zdjęć :)
    http://foxyladyme.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Super zdjęcia. Tak rób dużo DIY :))
    yolooliwkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny mix! :)

    U mnie konkurs na pocztówkę. Serdecznie zapraszam! :)
    ♥ Diana Ashe KLIK! ♥

    OdpowiedzUsuń
  12. Super fotki :*
    http://sapphireblog1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczne zdjęcia, świetne napisane. Czekam na DIY i CIY! ^^

    http://life-loverr.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Porównanie do pikseli bardzo trafne,
    nie sposób się nie zgodzić ;)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. bardzo ciekawe co piszesz :) i niesłychanie prawdziwe :)
    http://zatrzymacchwileulotne.blog.pl/- zapraszam, skomentuj jeśli coś Ci się spodoba ;*

    OdpowiedzUsuń
  16. Sama prawda.... wszystko napisalas bardzo czytelnie i trafnie:)
    obserwuje i licze na uczciwy rewanz <3
    amimittexo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Tak, słowa bywają mocniejsze od noża.. Ale w sumie to zależy jak kto znosi ból :P
    Może obs za obs? Daj znać:)

    no-perfekt.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo ciekawe spojrzenie na świat. I słuszne. Costa Coffe jest super ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Hoho, nieźle się rozpieszczasz z tym zagranicznym jedzeniem ^^ Ale że Tokyo Ghoul... :/

    OdpowiedzUsuń