7/21/2015

PHOTO MIX, WARSAW, ONE PERSON

            


To uczucie, kiedy masz naprawdę dobry pomysł na post, wenę, ale nie masz jak go zrealizować.
Nareszcie, jest możliwości i - puff - nie ma. No cóż, post DIY napiszę następnym razem, wybaczcie. 
'Żelazko, czemu nie było postów?' 'Czemu ostatni tag był taki nijaki?' 'Czemu zawiesiłaś bloga do soboty, a piszesz dopiero we wtorek?'
Dwa pierwsze pytania odpowiedź jest ta sama - nie wzięłam magicznego kabelka USB do aparatu i brak zdjęć mnie uziemił. A co do trzeciego, to nie wiem, może to przez A. Carter, za bardzo się wciągnęłam. 
Nowy design, again, ale postaram się pozostać przy nim dłużej, a gdyby mi się znudził (co zdarza się co jakieś dwa-trzy miesiące, w ogóle myślę nad zmienieniem adresu), to mam już kolejny, ha!


Gdzie byłam, jak mnie nie było? 
W stolicy i na wsi. O, i na Animatsuri! Może ktoś był, chociaż wątpie, chodziłam z opaską z różami (czarnymi i czerwonymi) i bluzką z logiem 'Star Wars Coffee, noszę okulary, a towarzyszyła mi dziewczyna w moro, z uszami kocimi (? chyba, ja sie nie znam XD). 
Także no, na festiwalu jak zwykle próbowałam wybrać się na jakiś panel i jak zwykle nie poszłam. 
Tak. Właśnie tak wygląda moja codzienność. 
Znaczy, nie jeżdżę codziennie na konwenty, pieniądze na drzewach nie rosną. 
Ogólnie dwa tygodnie minęły mi miło. Będąc na wsi narobiłam naprawdę pełno zdjęć, ale nie pokażę wszystkich, bo mam ogromnego lenia i nie chce mi się ich przerabiać + jest 15:51, a ja nadal siedzę w piżamie i przydało by się ruszyć, bo jutro przyjeżdża do nas rodzina na tydzień. Ah i przychodziły do nas codziennie koty, poniżej dwa zdjęcia jednego z nich.
Zostawiam Was z moimi ahcydziełami, polecam Agentkę Carter i lecę do biblio po książkę. 
Aha, osobiście najbardziej lubię to zdjęcie jabłka. ♥









Brakuje jednej osoby do 100 obserwatorów!

21 komentarzy:

  1. świetne zdjęcia! :)
    http://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne zdjęcia i masz bardzo fajny styl pisania, czyta się z przyjemnością :)

    http://kosmetyczka-usmiechu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. swietne zdjęcia :)! brakowało Ci 1 osoby to już masz! ;) z przyjemnościa dołączyłam do tego grona :D! pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, dziękuję, dziękuję! <3

      Usuń
  4. Cudna zdjęcia, mniam agrest :D !
    luuvmy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Naprawdę świetne ujęcia
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudne zdjęcia. Uwielbiam takie, na których ukazane są owoce i zwierzęta ;)
    truthofthunder.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Nowy wygląd bloga jest bardzo fajny i przejrzysty :) Dodawaj więcej takich fajnych zdjęć, niekoniecznie muszą być z konwentów ;)
    http://przygody-mileny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma żadnego z konwentu :) Dziękuję bardzo <3

      Usuń
  8. Super zdjęcia, już 101 obserwatorów :D
    http://asia-asiaablog.blogspot.com/ - zapraszam, może skomentujesz?

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny post! Dzisiaj znalazłam twojego bloga i już zaczynam go lubić :)
    Serdecznie pozdrawiam :)

    tinyg1ant.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Też ostatnio robiłam zdjęcia owocom! Czym focisz?

    Nowy Post!- Klik!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jest jakiś Soniak, ale nie wiem jaki xD

      Usuń
  11. Śliczne zdjęcia!

    mery-neon.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Jakie piękne zdjęcia.
    Najbardziej podoba mi się porzeczka.

    Pozdrawiam, nataa-natkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. niezapominajki :3

    dobre ujęcia ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Eh, niestety często tak mam, że jak zaczynam pisać posta to wszystkie pomysły wylatują mi z głowy :/
    Świetny design ;))
    Wspaniałe zdjecia!

    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. no niestety czasem zdarzają się takie drobne przeciwności :)
    śliczne zdjęcia :*

    HELLO-WONDERFUL - klik

    OdpowiedzUsuń