7/08/2015

MovieTAG: Disney

Hai wszystkim! Wiem, wiem, nie pisałam długo, ZNOWU. Tyle się działo ostatnio, a gdy już znalazłam czas, nie czułam za bardzo weny. Nie popieram "pisania na siłę", stąd moja długa nieobecność.
Na jednym z blogów znalazłam ostatnio "...TAG: Disney". Postanowiłam, że ja w miejsce kropek wstawię "Movie". Zacznijmy!


1. MAŁA SYRENKA
Bohater, który jest wyobcowany, czuje się nieswojo w sytuacji, w której się znalazł.
Myślę, że pasuje tutaj 'Dawca pamięci'. Filmu nie oglądałam, ale skończyłam w zeszłym tygodniu książkę i uważam, że sytuację, w której znalazł się Jonasz oddaje opis ej kategorii. Został wybrany, stał się odbiorcą. Obowiązywały go inne zasady, widział więcej, wiedział więcej. Po prostu, pasuje mi on tutaj.
 2. KOPCIUSZEK
Bohater, który przechodzi ogromną metamorfozę.
Uwielbiam ten motyw i obejrzałam naprawdę dużo filmów (i parę seriali), w których on występuje, np. 'Agents of S.H.I.E.L.D.' (mój ulubieniec forever) czy 'Flash', ale pierwsze, co przyszło mi do głowy, to 'Kapitan Ameryka: Pierwsze starcie".
Steve Rogers, nazywany Pierwszym Avengerem, chce koniecznie dołączyć do wojska i stara się o to przez długi czas. Zostaje poddany eksperymentowi, który polepsza jego stan fizyczny (psychiczny w sumie też). Myślę, że 'Waleczna Barbie' idealnie tutaj pasuje. No, nawet uczesanie z Kopciuszkiem mają podobne. Barbie w sumie też...

  3.KRÓLEWNA ŚNIEŻKA
Film, którego bohaterowie diametralnie się różnią.
Trochę nad tym główkowałam, nie chciałam dać czegoś banalnego, typu ogień-woda.
Przypomniał mi się film, który parę miesięcy temu leciał chyba na TVN i obejrzałam go ze względu na Scarlett Johansson i Chrisa Evansa (Marvelowi Black Widow i wspominana wcześniej Wojownicza Barbie). Nazywał się 'Niania w Nowym Jorku. 'Diametralna różnica' występuje tutaj między główną bohaterką, a całą resztą. Szczerze polecam, film bardzo śmieszny, ale i szczery.

4.ŚPIĄCA KRÓLEWNA
Film, podczas oglądania którego udało ci zasnąć.
W tym wypadku serial i jest to słynny 'Dr. House'. Oglądałam go będąc małą dziewczynką i notorycznie zasypiałam. Nie mówię, że jest nudny, wręcz przeciwnie. Mam zamiar w te wakacje nadrobić to, co przespałam, heh.

5.KRÓL LEW
Bohater, który w dzieciństwie zmierzył się z traumatycznym przeżyciem.
Tutaj waham się między Barrym Allenem, a Peterem Parkerem, ale Flasha obejrzałam jak na razie chyba dwa odcinki, więc pozostanę może przy Niesamowitym Spider Manie. Rodzice pajączka zostawili go pewnego dnia u cioci oraz wujka, wyjechali, umarli i Peter został sam. No, prawie.
Myślę, że Parker może być w tym przypadku Simbą.
*uuu, tak jak se tera myślę, to ten, Peter Quill też tu pasi...*


6.PIĘKNA I BESTIA
Film, którego się obawiałeś, ale okazał się wspaniały.
No i znowu ten Ameryka. Tym razem jednak chodzi mi o drugą część, *spoiler alert*, gdzie Szjeld się rypie, Fury odsłania oko, a, że stara miłość nie rdzewieje, Bucky wraca i robi zamieszanie.
Tak, to idealny opis drugiej części Wojowniczej Barbie zwanej "Kapitan Ameryka: Zimowy Żołnierz".

7.ALLADYN
Bohater, którego życzenie się spełniło.
Chciałabym dać tu Avengersów, ale Rogers (ja mam chyba jakąś fazę na niego) w końcu nie podpisał Phillowi kart kolekcjonerskich, a Stark nie zawiózł Coulsona do wiolonczelistki, więc w sumie nie wiem, czy "życzenie" kogokolwiek się spełniło, bo Laufeyson koniec końców nami nie zawładnął. Jednakże, jako że praktycznie nic mi nie przychodzi do głowy, a mój umysł zaćmiony jest Marvelem, pozwólcie, że zostawię tą masę niespełnionych marzeń w tym podpunkcie.

8.MULAN
Bohater, który udaje kogoś, kim nie jest.
Jedziemy z grubej rury, a co! I tak już nadmiar blondynek w tym poście, kolejna nie zaszkodzi (pomijając, że sama mam blond włosy)! Główkowałam, główkowałam i postanowiłam w końcu zajrzeć głębiej! Pamięta ktoś jeszcze "Hannah Montana"? Ale taką starą, dobrą Hanne, nie tą w jakimś nowym domu, przeniesioną nie wiadomo gdzie. Czy ona u nie pasuje? Bo jak dla mnie, to idealnie wręcz. No, tylko, że nie przebiera się za chłopaka. Chociaż i to chyba jej się zdarzało.

9.TOY STORY
Bohaterzy, których chciałbyś ożywić.
Tutaj nie mam żadnych wątpliwości, że są to bohaterzy serialu 'Agenci T.A.R.C.Z.Y.' oraz 'Avengersów' (obu części i wszystkich filmów ich dotyczących). Ale jakbym miała wybrać jednych, to zdecydowanie szpiegów z Szjeldu. Jest do tego tyle powodów, że aż nie potrafię żadnego wymienić (co jest w sumie bez sensu). Po prostu ich uwielbiam. Fangirgling mode: ON.



10.Disney Descendants
Ulubiony czarny charakter.
Co do Lokiego nie mam żadnych wątpliwości. Moją ulubioną szjeldową postać przedziobał na wylot, a ulubionego mściciela wyrzucił przez okno z najwyższego piętra i powinnam go raczej nie lubić, ale jest odwrotnie. Mogłabym go nazwać psycholem: nienawiść do brata przesądziła o zaatakowaniu ludzkości, ale coooooo tam. Spoko jest.



Muszę przyznać, że przyjemnie mi się pisało tę notkę. Może to przez ten 'inny' styl pisania...tak czy siak, przepraszam za niego, ale jestem aktualnie pochłonięta przez 'praskie wampiry' (kto wie, o kim mówię, niech da znać w komentarzu!) i tak jakoś wyszło.


Spodobał Wam się tag? Oglądaliście te filmy? Jeżeli ktoś chce zrobić taki post - poczujcie się otagowani!

4 komentarze:

  1. Bardzo spodobal mi sie taki tag, gdyz uwielbiam takie notki :) mozna sie troche dowiedziec o blogerce oraz zdobyc jakas nowa wiedze.
    w dziecinstwie kochalam filym disneya, niektore kreskowki do tej pory moglabym ogladac np. arielke, albo krola lwa hah :D
    pozdrawiam!, www.victoriaoss.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Super notki. Uwielbiałam te postacie <3
    U mnie nowy post, miło będzie jak wpadniesz.

    http://odbicie-lustra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. "Piękna i Bestia" oo, bardzo fajna bajka (no i "Pocahontas") :) Nigdy nie widziałam tego tagu, wygląda na całkiem ciekawy chociaż nie wiem czy znam na tyle twórczość Disneya by też go zrobić.
    http://zadumam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ta bajki są świetne! :D
    roxannee-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń