6/03/2015

BooksBasketballBirthday & mini DIY

Hejo! Jak tam u Was? Pogoda dopisuje? U mnie zdecydowanie, jednakże na razie z niej nie skorzystam, ponieważ znowu się rozchorowałam. Czemu? Jak? Przecież jest tak ciepło! Cóż, w sobotę jeszcze tak nie było...
30 maja obchodziłam moje czternaste urodziny. Nie nazwałabym tego hucznym świętowaniem, ale przyznam, nieźle się bawiłyśmy. Zaprosiłam moje trzy najbliższe przyjaciółki i spędziłyśmy razem ok. 5 godzin. Co do jedzenia, naprawdę było super, niestety nie udało mi się zrobić zdjęć.  
Także, moja mała impreza zaplanowana była na 16, ale Maja (Ringo) przyszła wcześniej i jako jedyna nie zmokła, ponieważ chwilę później zaczęło mocno padać i pozostałe dwie (Julia-Momo i Julia-Piszczel/Ponczek) totalnie zmokły. Kiedy siedziałyśmy w domu, czekając aż wszystko na dworze oschnie, pograłyśmy w słynną zabawę "Nigdy nie", trochę pokręciłyśmy (no dobrze, nie trochę, a dużo) i od tego kamerowania wpadłam na pomysł uwiecznienia destrukcji mego Dziennika. 
Jakoś od początku nie miałam na niego pomysłów, nie jestem może na tyle kreatywna, więc stwierdziłam, że najprościej w świecie wykonam polecenie z okładki i "zniszczę ten dziennik". Wydawało mi się, że pierwszą destrukcyjną rzeczą będzie zrzucenie go z balkonu #YOLO , ale jak się potem okazało, podczas moich krótkich nieobecności dziewczyny już zdążyły trochę go podniszczyć. Także, gdy w końcu ruszyłyśmy się z domu, pokopałyśmy trochę nasz ZtD, wróciłyśmy to domu po picie i poszłyśmy na boiska do koszykówki (co i tak było w planach). Tam pograłyśmy journalem w kosza, potopiłyśmy go (bo czemu by nie skorzystać z nadmiaru wody na powierzchni?) no i oczywiście pograłyśmy normalnie, piłką. Po powrocie, Ringo musiała się zmywać, niedługo po niej Momo również i jakąś godzinę później odwiozłam Ponczka. 
Po powrocie do domu, razem z rodzicami obejrzałam drugą część "Wkręconych". Uwielbiam obie części tego filmu, są genialne! 
Ogólnie z urodzin jestem bardzo zadowolona, dawno nie spędziłam ich tak miło i, hm, energicznie. 
Co do prezentów, od każdej z dziewczyn dostałam po książce i czekoladzie, dodatkami u Momo były opowiadania, a u Ringa lakier i zrobiona przez nią bransoletka (Maja ma ogromny talent!).


Co do książek, to ich ilość na mojej liście 'do przeczytania' cały czas wzrasta, dlatego ustaliłam sobie, że przeczytam przynajmniej 3/4 z nich w ten miesiąc + wakacje. Do tego dochodzą również filmy (głównie Studia Ghibli) i seriale (Glee i Dr House), ale wierzę, że jakoś się wyrobię. 
To zaangażowanie do czytania, jakiego brakowało mi cały czas od ostatnich wakacji wzięło się z mojej czwartkowej wizyty w bibliotece. Jest ona multimedialna, co daje dużo możliwości, Wypożyczyłam dzięki temu już dwa filmy SG- "Mój sąsiad Totoro" i "Podniebna poczta Kiki" (możliwe, że ich recenzje pojawią się tutaj). Nigdy wcześniej nie widziałam tam tych książek, co ostatnio (takich, które mnie interesują) i to mnie jakoś zainspirowało. Momo zachęciła (w rzeczywistości można by to nazwać zmuszeniem) mnie do przeczytania 'Wampira z MO'. Jestem na 120 stronie i uważam, że książka jest naprawdę ciekawa. Polecam, polecam! Co do "Ostatniego życzenia", to akurat kupiłam w Lidlu. 

Ostatnią częścią tej notki jest małe DIY. Niestety nie pokażę Wam, jak je zrobiłam, ale nie trudno się tego domyślić. Ze dwa miesiące temu kupiłam sztuczne kwiatki na wiankowe opaski, ale nie wykorzystałam wszystkich. Do tego, nieużywany przeze mnie świecznik z Ikei aż prosił się, żeby coś z nim zrobić. Połączyłam te dwa fakty i tak o to powstało takie coś! Nie wiem, jak  to nazwać, może bukiecik? Nie potrzeba tutaj nic oprócz nożyczek i wymienionych wyżej rzeczy. Ze sztucznych kwiatków poodcinałam liście, z których stworzyłam "podstawę" i główki, które umieściłam na górze. Myślę, że naprawdę ładnie to wygląda.

Mam nadzieję, że nie zanudziłam Was za bardzo, może zachęciłam do przeczytania którejś z tych książek i że DIY przypadło Wam do gustu. 

Jak spędzacie urodziny? Czytaliście którąś z tych książek?

34 komentarze:

  1. Też mam u siebie sztuczne kwiatki, są świetne ponieważ moje wyglądają jak żywe a nie trzeba ich podlewać ;) Fajne DIY, ja lubię takie proste rozwiązania ;)
    http://przygody-mileny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Słodkie te kwiatki♥
    Zapraszamy do nas! nasz blog:) KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  3. O jeju ale super te ksiazki!

    Zapraszam do mnie w wolnej chwili!
    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie czytałam żadnej z tych książek :)

    Pozdrawiamy cieplutko
    ♡✿ Twins Life. (klik)✿♡

    OdpowiedzUsuń
  5. Słyszałam o ''Dawcy'' ale nie czytałam. Ja wolę prawdziwe kwiatki ale też nie zawsze się sprawdzają. Ja urodziny zazwyczaj spędzam rodzinnie ;D

    http://magdalens-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Czytałam Wampira z MO. Jest to bardzo ciekawa książka. Jeśli cię zainteresowała to przeczytaj sobie poprzednią część pod tytułem Wampir z M4 która także jest zarąbista. A tak w ogóle lubię książki o takim bądź podobnym klimacie.

    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny post :) wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Ohh zazdroszczę ci tych książek, uwielbiam prozę Sapkowskiego *.*
    http://truskawkowymotyl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. nie miałam okazji przeczytać ani jednej z tych książek :)

    LIFE PLAN BY KLAUDIA

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie żałuję, że trafiłam na twojego bloga i zaciekawiło mnie "Ujęcia ze smakiem" :)
    ----------------
    http://polowcia--blog.blogspot.com/2015/06/choies-wishlist.html
    Byłabym bardzo wdzięczna jeśli wejdziesz i poklikasz w linki, zostaw po sobie ślad, a na pewno cię odwiedzę i się odwdzięcze. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciekawe książki :D

    Zapraszam na nowy post! Jeśli Ci się spodoba będzie mi bardzo miło, jeśli skomentujesz i zaobserwujesz mój blog. :)
    alexandrak-blog.blogspot.com KLIK!



    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne są te książki! A DIY mimo że proste, to prezentuje się bardzo ciekawie :)

    matrelsy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ciekawy post :) nie czytałam jeszcze tych ksiązek :)
    Jestem tutaj pierwszy raz i na pewno pozostanę na dłużej.
    Obserwuje i zapraszam do siebie :)
    http://dominikax.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. świetne:)
    obserwujemy?:)

    mylife-tasia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. sliczne kwiatki <3
    U mnie również jest bardzo cieplo! :) Zdrowka zycze!
    Obserwuje! Pozdrawiam i zapraszam do mnie,
    www.megmyfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. chętnie przeczytałabym ostatnie życzenie ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Moja lista książek do przeczytania jest spora. Mam nadzieję że chodź część uda mi się nadrobić w wakacje :)

    Zapraszam na rozdanie - dużo nagród, 4 zwycięzców!
    ROZDANIE (KLIKNIJ TUTAJ)

    niktniewidzi.blogspot.com (KLIKNIJ TUTAJ)

    OdpowiedzUsuń
  18. muszę przeczytać wreszcie książki Sapkowskiego o wiedźminie!
    Nie mogę się zebrać.
    http://tattooed-brain.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetne zdjęcia, muszę w końcu się wsiąść za książkę o wiedźminie. Co ty na wsp obs?
    U mnie nowy post, miło mi będzie jak wpadniesz.

    http://odbicie-lustra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Też mam dużo książek na liście do przeczytania ^^

    porcelain-butterflies.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. mam podobne osłonki, które leżą nieużywane - może też je jakoś wykorzystam :D
    blog: optymistka. | fanpage

    OdpowiedzUsuń
  22. ciekawy post :)

    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Książek niestety nie czytałam, świetne DIY :)
    gabissxv.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Nie czytałam ;/

    Zapraszam na rozdanie - dużo nagród, 4 zwycięzców!
    ROZDANIE (KLIKNIJ TUTAJ)

    niktniewidzi.blogspot.com (KLIKNIJ TUTAJ)

    OdpowiedzUsuń
  25. Nie czytałam żadnej z tych książek ;))
    Faktycznie ładnie to wygląda, uwielbiam takie proste dekoracje :D

    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetnie prowadzisz bloga, posty są naprawdę przemyślane i cudownie napisane! + przepiękne zdjęcia. Jesteś wzorem do naśladowania wśród blogerek :)
    --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
    Mam prośbę, znalazłabyś trochę wolnego czasu do poklikania w linki do CHOIES w moim ostatnim poście? Bardzo mi zależy, ponieważ pragnę rozwijać bloga poprzez lepsze look'i co umożliwia mi CHOIES. Byłabym bardzo wdzięczna, po kliknięciu w każdy link trzeba poczekać 15 s na tej stronie, bo inaczej kliknięcie się nie liczy. Koniecznie napisz mi czym mogłabym się odwdzięczyć :)

    Mój blog

    POMOŻESZ?-Jeśli tak, to koniecznie napisz mi w komentarzu na moim blogu!

    OdpowiedzUsuń
  27. Jejku co ja bym dała za ujęcia ze smakiem :). Gdzie zakupiłaś :) Mam tą samą doniczkę ale używam jej do przechowywania takich bibelotów.
    Different Diamond- mój blog
    Pozdrawiam ! :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Nie czytałam żadnej z tych książek....
    Łady kolorek lakieru!

    Pozdrowionka :*
    ✿by Sylwia - klik✿

    OdpowiedzUsuń
  29. Nie czytałam, ale mam w planach. :D
    Zapraszam do mnie! :)
    http://books-filmsreviews.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Fajny post :) wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Ja już czytam jedną książkę i na obóz wezmę drugą, może przeczytam. A jak nie to po powrocie do domu. Spóźnione 100 lat :D

    Zapraszam by-paolka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Dobrze, że miło spędziłaś swoje urodziny :*


    HELLO-WONDERFUL - klik

    I zapraszam Cię jeszcze do mnie na konkurs, w którym wygrywają aż 3 osoby! ;)

    OdpowiedzUsuń