5/09/2015

I'm gonna show you something beautiful

Żan dobry! (przyzwyczajcie się do tego przywitania)
Jaki dziś był piękny dzień! Chodzi mi o pogodę, rzecz jasna. Właśnie.
Wyobraźcie sobie, że jest piękny dzień, wieczorem idziecie na imprezę, rozmawiacie z przyjaciółmi kiedy nagle przeszywa Was dreszcz... i wszystko, kurczaczki, od nowa!

Ciekawa jestem, czy ktoś domyślił się po tytule, o czym notka będzie.
Mianowicie, dzisiaj na moim super-blogu pogoszczą super-bohaterzy! Zapewne większość z Was kojarzy (o odróżnianiu DC od Marvela nie wspomnę) postacie takie jak Iron Man, Capitan America czy Niesamowity Hulk. Mam nadzieję, że tak.
Niestety, nie będzie to recenzja filmu, bo jestem dosyć mało obiektywna wobec produkcji Marvela.
No cóż, taka moja słabość, heh. No ale, gadam i gadam i przejść do rzeczy nie mogę! Otóż wybrałam się dzisiaj z koleżankami na film "Avengers: Age of Ultron". Miałam zamiar wybrać się w dzień premiery, ale z pewnych powodów nie wyszło. Co by tu napisać, żeby nie zaspojlerować...(dylematy).
Muzyka- jak zawsze genialna. Uwielbiam motyw Avengersów! Ciarki mnie przechodzą, gdy go słyszę (nie za każdym razem, oczywiście, bo słucham go dosyć często). Humor- jak by to określić...no dawno się tyle sucharów nie posypało. Naprawdę, w żadnym z filmów MS, które do tej pory oglądałam nie było tyle żartów. Niektórzy "wyrafinowani" fani uważają to za minus, ale mnie to nie przeszkadzało. Uwaga, popłakałam się w jednym momencie. Nachyliłam się w stronę ekranu i zaczęłam ryczeć (nie wiem czemu, ale podejrzewam, że większość z Was od razu pomyślała "Ło, ktoś umor!" - nie trzeba umierać, żeby popłakać się na filmie, trust me).
Ogólnie, tak czekałam, żeby go obejrzeć, że aż nie zauważyłam, jak koleżanka wpakowała mnie do sali z dubbingiem. Potem oczywiście pretensje, bo czułam, że coś mi nie pasowało. Znaczy, dubbing był bardzo dobrze dopasowany, ale no cóż...nie lubię.
to moja sklejka, plakaty są inne xDD
U Avengersów dużo się pozmieniało i to wszystko widać w tym filmie, Jeżeli zamierzacie na niego iść, to radzę obejrzeć filmy takie jak: Thor, Iron Man i Kapitan Ameryka (ze wszystkich tych filmów każdą część), bo jest prawie do każdego z nich duże nawiązanie. So, yup, to tyle.

Oglądaliście Wiek (tak, powinien być wiek, do jasnej tarczy!) Ultrona? Co myślicie?

16 komentarzy:

  1. Ani jednego nie oglądałam :O

    zapraszam do siebie dopiero zaczynam ^^
    http://razdwatrzy-o-o.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. nie oglądałam ani tego a ni tego
    obserwujemy?
    http://paolciapolcia16.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajny post :)
    Co powiesz na wspólną obserwację? Zacznij i mnie poinformuj, a na pewno się odwdzięczę :) Poklikasz w linki w poście? To dla mnie baaaardzo ważne! Zrobię to samo u ciebie :) Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  4. koniecznie muszę oglądnąć :D uwielbiam ich! ♡

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie lubię tego typu filmów i ani jednego nie oglądałam. xd

    http://justdaaria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny post i śliczne zdjęcia! . .
    Obs za obs? (Ja już,napisz u mnie)
    Chce też zrobić z kimś konkurs fotograficzny i szukam osób,może chciałabyś? Napisz u mnie na blogu
    Zapraszam do mnie (nowa nazwa bloga)
    Będzie mi miło, jeżeli zostawisz po sobie ślad :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie oglądałam :/

    Mam prośbę: mogłabyś poklikać w linki chociaż do kilku rzeczy z CHOIES w najnowszym poście?
    Napisz w komentarzu jeśli klikniesz, gdyż wylosuję kilka osób i podam linki do ich blogów w następnym poście. :)
    alexandrak-blog.blogspot.com



    OdpowiedzUsuń
  8. napisałam do Ciebie już 2 maile - czekam na odpowiedź, czy doszła do Ciebie wiadomość ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. koniecznie muszę obejrzeć! :)

    Pozdrawiamy cieplutko
    ♡✿ Twins Life. (klik)✿♡

    OdpowiedzUsuń
  10. Zawsze chciałam być super-bohaterką, ale to chyba jak każdy, haha. :) Świetny pomysł na post!

    http://muminek-enter.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja jeszcze nie oglądałam ale koniecznie muszę zobaczyć ;) Też jakoś nie przepadam za dubbingiem :P
    pusta-szklanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja nie ogladalam, ale (o ile wszystko pójdzie według planu) udam się na to do kina :D


    http://mikijiu.blogspot.com/2015/05/wishlist-choies-1.html poklikasz? to dla mnie wazne :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Naprawdę super blog i swietnie napisane posty :)
    strasznie spodobało mi się tutaj ,musze wpadac czesciej :)
    obserwujemy? ja juz!
    zapraszam angelica-gurgul.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. nie bylam na tym w kinie, ale pewnie bylo super :D

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń