4/23/2015

h a r u

 w i o s n a 
Failure is the chance to do better next time.

Jak często oceniamy? I kogo? Siebie czy innych? 
Zazwyczaj skupiamy się na ludziach, czasem tych, których nawet nie znamy. Nie, to nie jest kolejny z miliona postów o hejterach. A może jednak jest. Czym mój post różni się od innych, zapytacie. 
Otóż już tłumaczę. 
Jak często oceniamy własną osobę. Często? Pytanie, czy robimy to w sposób pozytywny, czy może dobijamy się? Zaniżamy swoją samoocenę, wmawiamy sobie jacy to jesteśmy beznadziejni. Porównujemy się do innych.
Tylko po co? Warto jest tak postępować? Prowadzimy samych siebie do autodestrukcji. Ktoś coś zrobił lepiej niż ty, aha, ale czy to powód aby się załamywać? Ja tu, piszę właśnie do Ciebie, że nie warto. Jedyne co zrobić, to pogrążysz się w swoim "smutku" jeszcze bardziej. A chyba nie o to chodzi w życiu. Nie żyjesz po to, aby leżeć pod kołdrą i płakać, wciąż użalając się nad sobą. Żyjesz dla chwil, marzeń, momentów, osób które kochasz, pasji. Żyjesz dla siebie, więc proszę Cię - 

Nie zmarnuj swojego ż-y-c-i-a.


Post w ogóle nie planowany, siadłam, popatrzyłam na cytat i mimo braku weny stwierdziłam, że może uda mi się coś wykrzesać. Oto rezultaty. 


25 komentarzy:

  1. Masz racje, za często oceniamy innych, a tym bardziej obcych :)
    Pozdrawiam, Krystian :)

    powerlesss.blogspot.com - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  2. Dokładnie zgadzam się z Tobą. Żyje się raz nie warto się porównywać do innych :) ~

    hihellookaybye.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie napisany post. Chyba nic więcej nie mogę napisać. Po prostu w 100% się zgadzam :)
    Agness-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. ja tam rzadko się dobijam, raczej podnoszę na duchu :)

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Czasem po prostu nie możemy się pogodzić z tym, że ktoś żyje inaczej i w tym jest problem

    beneaththeblanket.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Mądre słowa :))
    Te 2 zdjęcie jest prześliczne !!!

    http://czekolaadowanuutii.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  7. porównywanie się z innymi to wg mnie najgorszy możliwy nawyk. Na pewno nie jestem jedyna, której przytrafiła sie taka sytuacja; myślisz, że wyglądasz całkiem spoko więc wychodzisz do centrum handlowego i nagle do sklepu wchodzi dziewczyna, która wydaje ci się dużo ładniejsza, szczuplejsza, l e p s z a od ciebie... Zdecydowanie najgorszy moment...

    ALQXX

    OdpowiedzUsuń
  8. Moim zdaniem nie warto porównywać się do innych, bo każdy z nas jest inny i wyjątkowy. :")
    roxannee-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. A mnie czasem przeraża myślenie niektórych ludzi o.O
    seeanedesu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. masz rację, czasami za szybko kogoś ocenimy :)

    Pozdrawiamy cieplutko
    ♡ Twins Life. (klik)♡

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja właśnie mam problem z porównywaniem się do innych. Śliczne zdjęcia.

    muminek-enter.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. W zupełności się z tobą zgadzam. Ja często porównuje się do innych i się potem załamuje, a to nie jest niestety dobra droga.

    cvte-olga.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie warto porównywać się do innych. Nidgy nie będziemy tacy sami jak ktoś ;)

    niktniewidzi.blogspot.com (KLIKNIJ TUTAJ)

    OdpowiedzUsuń
  14. masz rację, nie warto się przejmować, że ktoś inny zrobił coś lepiej, ale z drugiej strony daje nam to motywację (chociaż zależ jak ktoś na to patrzy)
    obserwuję
    http://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Kurczę, mimo wszystko automatycznie zaniżamy własną samoocenę, ale ja próbuję z tym walczyć. Naprawdę się staram! Poza tym masz świetny cytat w nagłówku, który motywuje do działania :) przynajmniej mnie hah

    http://minimalistyczny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. wow!
    super zdjęcia :)
    Będzie mi bardzo miło, jeśli zaobserwujesz :)
    MÓJ BLOG-KLIK:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ludzie często skupiają się na innych, zapominając o nas samych. To, że ktoś jest w czymś lepszy od nas, to nie koniec świata. Każdy ma pasję, coś w czym jest dobry i na tym należy się skupiać, doceniać swoje zalety :)

    blackimpianto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. śliczne zdjęcia :*
    Niestety ludzie często porównują się do innych zamiast pomyśleć, że są wyjątkowi i unikatowi :*
    +obserwuję, mogę liczyć na rewanż <3 ?
    Gabrielle->Klik!

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękne zdjęcia. Ludzie często oceniają po wyglądzie, ciuchach nie wiedząc jaka dana osoba ma zajebisty wręcz charakter.

    Zapraszam do mnie w wolnej chwili!
    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com
    Każdy nowy obserwator jak i komentarz wywołują uśmiech na mojej twarzy.

    OdpowiedzUsuń
  20. Zgadzam się, nie warto porównywać się wiecznie do innych, w końcu żyjemy dla siebie i powinniśmy dążyć do indywidualnych celów a nie kreować się na osobę którą tak na prawdę nie jesteśmy.
    Piękne zdjęcia ^^
    Pozdrawiam :)
    pusta-szklanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetny post i śliczne zdjęcia! . .
    Obs za obs? (Ja już,napisz u mnie)
    Zapraszam do mnie (nowa nazwa bloga)
    Będzie mi miło, jeżeli zostawisz po sobie ślad :)

    OdpowiedzUsuń