3/02/2015

Otaku tag!

Do wyboru miałam dwa posty: 'Jak zaczęła się moja przygoda z Japonią?' lub właśnie otaku tag.
Postanowiłam, że poczekam, aż aparat wróci z naprawy i wtedy opowiem Wam, co rozpoczęło moje 'otakowanie'.
Poza tym, dawno nie było żadnego tagu, więc, czemu nie? Bez zbędnego przedłużania, zapraszam na post.


1) Twoje pierwsze anime/manga? 
Hm, pierwsze anime... Pokemony, niestety. Manga- Dengeki Daisy. 

2) Jak stałaś się otaku? 
Wszystko zaczęło się od tego, że nie miałam co czytać i 10 letnia Natalia będąc w Empiku zobaczyła gdzieś magazyn 'Arigato'. Tak bardzo spodobała mi się okładka, że postanowiłam zakupić tą gazetę. No i tak to się wszystko zaczęło. 

3) Które anime/manga przesądziła, że zostaniesz otaku? 
Hm, myślę, że Fairy Tail, zdecydowanie. 

4) Które anime jest Ci najbardziej bliskie? 
Fairy Tail. Jest to jedna z moich pierwszych serii i bardzo się do niej przywiązałam.

Fairy Tail
5) Czy kiedykolwiek płakałaś podczas oglądania anime?
Ojojoj, owszem i to dosyć często. Toradora, Date A Live, Fairy Tail, Ao Haru Ride, PM Madoka Magica... mam taką rękę do wybierania tych tytułów :) 

6) Top 5 Anime
1) Fairy Tail
2) Date A Live (oba sezony) 
3) Inu x Boku SS
4) Kamisama Hajimemashita 
5) Toradora/Ao Haru Ride/SAO

7) Najśmieszniejsze anime? 
Date A Live :3

8) Chciałabyś, żeby które anime było bardziej popularne? 
Inu x Boku SS 

Toradora
9) Ulubiony bohater/bohaterzy? 
Tomoe (Kamisama Hajimemashita), Kotori i Yoishinon (Date A Live), Flare ; Gajeel ; Happy ; Juvia (Fairy Tail) oraz Karuta (Inu x Boku SS) 

10) Jaką postać najbardziej przypominasz? 
Szczerze mówiąc, to sama nie potrafię tego określić. Może moi znajomi, ale nie ja. 

11) Jeżeli miałabyś stworzyć własne anime z pięcioma postaciami (z innych produkcji), kto by to był i dlaczego? 

Asuna ze Sword Art Online, Junko Enoshima z Danganronpy, Erza z Fairy Tail, Kurumi Tokisaki oraz Kotori z Date A Live, 
Dlaczego> Ponieważ myślę, że ciekawie byłoby połączyć tak odmienne charaktery. 

12) Anime, które żałujesz, że obejrzałaś?
Nie powinnam się wypowiadać, ponieważ nie skończyłam jeszcze oglądać tych anime, ale zaliczy się do tego Death Note. Jakoś mnie nie wciągnął, mimo tylu pozytywnych opinii.
Puella Magi Madoka Magica

13)Najsmutniejsze anime, jakie obejrzałaś? 
No i tu jest trudno z wyborem, bo tak naprawdę, żadne z tytułów, które mam na mojej liście, nie jest tak do końca smutnych. Jednakże, wybiorę Toradorę, bo mimo tylu zabawnych scen, serio, można się poryczeć. 

14) Anime, które możesz oglądać w kółko i ciągle nie mieć dosyć? 
Kurczę, no i wszędzie to Fairy Tail xD

 15) Jaka ilość odcinków w serii/sezonie najbardziej Ci odpowiada? 
Zależy od fabuły, czy chcę dalszy ciąg itp. najlepiej tak około 20 odcinków. 

16)Co aktualnie oglądasz? 
Fairy Tail oraz Tokyo Ravens.

Mam nadzieję, że Was nie zanudziłam. Obiecuję, że post o moich początkach z Japonią będzie o wiele ciekawszy. 
A może ktoś z Was jest otaku tak, jak ja? 


13 komentarzy:

  1. świetny post:)
    zapraszam http://seven-heaven-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Też jestem otaku! Bardzo fajny tag :)
    http://readingbynegro.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Super nowy nagłówek! I wgl nowy wygląd ;D
    Oglądałam Torę, super anime, płakałam na nim.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawy post. Oglądałam Madokę, ale jakoś mnie nie wciągnęła. Polecam Ci z całego serca Higurashi no naku koro ni. Horror, ale myślę, że wart obejrzenia, nawet jeżeli nie przepadasz.
    pozdrawiam, sachiko ;*

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie jestem otaku, ale czasami sobie coś obejrzę.

    OdpowiedzUsuń
  6. Otaku łączmy się! Fairy Tail <3 Uwielbiam tą bandę rozrabiaków ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zapraszam na konkurs. Do wygrania 30$ na zakupy, a zasady są banalne. :)
    http://paris2607.blogspot.com/2015/03/giveaway-with-echopaul.html

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawy post!:) Liczę że wpadniesz do mnie i zostawisz jakiś ślad po sobie, imolciaxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajny post :) Ja nie za bardzo lubie anime :<
    Mogłabyś wejść i poklikać w linki choies ?
    Z góry dziękuje :)
    http://karrrblog.blogspot.com/2015/03/spring-with-choies.html

    OdpowiedzUsuń
  10. uwielbiam anime :)
    zapraszam do siebie, dopiero zaczynam :)
    http://lewcix.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetna jakość zdjęć. Ja na Dzień Kobiet dostałam kwiaty :)

    duo-jessie.blogspot.com <-- KLIK

    OdpowiedzUsuń