3/16/2015

My favourite cosmetics

Heii kochani! Chciałabym Wam dzisiaj przedstawić (i polecić jednocześnie) kilka moich ulubionych kosmetyków. Jako, że się nie maluję, nie znajdziecie tutaj nic do make up'u, ale przestawię Wam kilka produktów pomagających w oczyszczaniu skóry (i nie tylko). Bez zbędnego przedłużania, zapraszam na notkę.

 
Uwielbiam ten żel Garniera. Bardzo dobrze oczyszcza skórę i genialnie pachnie.
 
 
Kolejną rzeczą są tzw. 'hand sanitazery'. Ten po lewej stronie był gratisowy, dlatego taka 'okładka'.
Nigdy często ich nie używałam, aż do teraz. Uwielbiam ich zapachy.
 
 
Zawsze lubiłam produkty firmy Dairy Fun, ale zapach tego żelu przypomina mi cukierki, które uwielbiałam (jak większość dzieci) będąc mała.
Myślałam nad napisaniem recenzji Eos'ów, co o tym myślicie?
 
Czas na reklamę!
Zapraszam na mojego nowego bloga - Solid Script (klik)
Co prawda, dotyczy on mojego zainteresowania kulturą Japonii, ale notki ze stylizacjami
i ciekawymi DIY również będą się tam pojawiać! >w<
 Podobał Wam się post? Używacie tych kosmetyków? Chcielibyście recenzję Eos'ów?

 

25 komentarzy:

  1. Świetni ulubieńcy;) na pewno zajrzę na twojego nowego bloga.
    jestemfolta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam kiedyś ten żel z Garnier, rzeczywiście świetnie pachnie :)

    ♔ diaryyof-mee.blogspot.com ♔

    OdpowiedzUsuń
  3. żele z garniera są bardzo fajne :)

    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny post! :D
    uwielbiam ten żel z garnier :)!!!
    Baby lips <3
    pozdrawiam :)
    Mój Blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  5. Baby lips i żel z garniera są najlepsze! <3
    Świetny post:)
    nataszablogg.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Słyszałam o tych kosmetykach, jednak żadnego z nich nie używałam :)

    niktniewidzi.blogspot.com (KLIKNIJ TUTAJ)

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczny post i zdjęcia :)

    zapraszam do mnie
    http://want-cant-must.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Powiem szczerze, że kupiłam jakoś na jesień baby lips i mimo ogólnego zachwytu mi się jakoś nie sprawdziła. Bardzo szybko wysycha i uważam, że pomatka z Nivea lepiej trzyma się na ustach ;)

    Zapraszam do mnie. Blog o książkach, filmach, muzyce no i o mnie ;)
    viss-vitalis.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. żel z garniera jest świetny :D

    Pozdrawiamy cieplutko
    ♡✿ Twins Life. (klik)✿♡

    OdpowiedzUsuń
  10. Hand satizery uwielbiam <33

    zapraszam:
    http://sosnowskaphoto.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. swietnie pokazane kosmetyki !
    Zapraszam na mojego bloga ! obserwujemy ? ja juz ! :) http://angelica--blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Jestem tu pierwszy raz, ale na pewno nie ostatni! Cudownie piszesz, zostaję na dłużej :)

    Mój blog *KLIK*

    OdpowiedzUsuń
  13. Oo baby lips znam, uzywam i meega lubie!

    OdpowiedzUsuń
  14. Jestem zakochana w jakości zdjęć! Ja do nawilżania ust używam masełka z Nivea (karmelowego) albo masełka z Bielandy (wiśniowego). Chętnie przeczytałabym recenzję EOS'a :)

    duo-jessie.blogspot.com <-- KLIK

    OdpowiedzUsuń
  15. Również uwielbiam Baby Lips.
    Pozdrawiam.
    nataa-natkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. bardzo dobry jest baby lips
    obserwacja za obserwacje ?
    http://believe-in-dreaams.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Też bardzo lubię Baby Lips.
    A recenzja Eos'ów to bardzo dobry pomysł. :)

    milenaa-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. ja bardzo chciałabym recenzję Eos'ów!

    W wolnym czasie zapraszam do siebie.
    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com/
    Jeśli blog przypadnie Ci do gustu byłoby mi miło gdybyś zaobserwowała :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Używałam tego żelu z Garniera i jest naprawdę świetny :)
    Mój blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  20. ciekawe kosmetyki ! <3
    Poklikałabyś w link Sheinside w poście ? Z góry dziękuję <3
    stay-possitive.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Megga blog
    .
    .
    Obs za obs? (Ja już,napisz u mnie)
    Zapraszam do mnie (nowa nazwa bloga)
    http://ssssanderxxxxvv.blogspot.com/
    Wesołych świąt!

    OdpowiedzUsuń
  22. Hand sanitazery są ekstra! Bardzo je lubię. Reszta kosmetyków także jest bardzo fajna :).

    http://emiemaila.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń