3/08/2015

concert, flowers, changes

Dzień dobry/dobry wieczór wszystkim!
Muszę Wam przyznać, że ten tydzień minął mi bardzo przyjemnie. Ostatnio postanowiłam bardziej przyłożyć się do nauki i efekty są jak najbardziej pozytywne. Nareszcie aparat wrócił z naprawy, co oznacza, że na blogu w końcu powitają dobrej jakości zdjęcia. Dodatkowo, udało mi się wczoraj być na koncercie z okazji otwarcia nowej galerii w moim mieście i było naprawdę super. 

Jak zapewne zauważyliście, na blogu pojawił się nowy design. Długo szukałam czegoś nowego, świeżego i po jakimś czasie znalazłam ten wygląd. Powiem szczerze, bardzo mi się podoba. Możliwe, że zmienię jeszcze kolor napisu 'passion' w nagłówku i będzie już super w 100%. 
W pasku bocznym znalazła się moja skrócona lista czytelnicza (prawdziwa by mi się nie zmieściła, heh).

Wybiorę się dzisiaj na spacer, bo słońce strasznie grzeje. Osobom, które też mają ładną pogodę zalecam to samo :)

Ah, zapomniałabym! Dzisiaj 'Dzień Kobiet'! Dostałyście coś? Ja różę i jajko niespodziankę, heh. 

フラワーズ

Co myślicie o zdjęciach? 

15 komentarzy:

  1. Śliczna róża ! Bardzo fajny wygląd bloga. :)

    http://przyszlosczapisanawterazniejszosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. 1 zdjecie super! Ja dostalam kwiatki od taty i pojechaliamy nad morze :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładny rysunek, śliczne zdjęcia:)
    http://xsomething-positivex.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne masz te zdjęcia ; )
    bajeerancko.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Czadowe zdjęcie, przepiękne :)!
    Pozdrawiam
    gusiaablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Masz rację, chyba wyjdę sobie na dwór ;)
    Ładny design.

    Darunia-dusiunia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ślicznie rysujesz ^^ Ja też tak chce :(
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  8. Dokładnie, na zdjęciu autograf od Sama - moja największa miłość :D
    Na dzień kobiet zostałam dużo kwiatów :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Super blog ! :)) Będę zaglądać tutaj częściej :*
    Zapraszam też do siebie - > http://by-anqelika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń