2/14/2015

how to: feel better

Witam Was kochani i nareszcie przygotowałam jakiś konkretny post. Muszę przyznać, miałam ostatnio mały kryzys i dzisiejszy post zawdzięczamy w zasadzie mojemu tacie, który przywiózł dziś do domu mnóstwo zdrowego jedzenia. Nie wiem w sumie czemu, ale widok tych wszystkich warzyw i owoców mocno mnie zainspirował. Bez przedłużania, zapraszam na mały poradnik i rozpoczęcie serii "How to..." na moim blogu! 

JEDZENIE
Jeżeli naprawdę chcesz poczuć się lepiej, to zacznij zdrowo się odżywiać. 
Nie chodzi mi o to, że nagle masz wprowadzić jakąś dietę. Po prostu jedz zdrowo.Czytałam gdzieś, że najzdrowiej jest, gdy do każdego posiłku dodajemy jakieś warzywa. Zdrowiej i smaczniej. 
Spróbuj zamienić sobie niezdrowe na zdrowe. O wiele bardziej najesz się np. bananem, niż batonikiem, trust me. 

MUZYKA
Muzyka to coś, bez czego naprawdę nie mogłabym żyć. Poprawia moje samopoczucie i znajomości innych języków. Same korzyści, więc czemu nie? Idąc/jadąc do szkoły, pracy, sklepu, biegając, czy nawet zwyczajnie leżąc sobie i rozmyślając, można jej słuchać i umilić sobie czas. 

FILM/SERIAL
Coś, co robić uwielbiam: oglądanie filmów. Tym bardziej, gdy gra w nich aktor/aktorka, którą lubię. 
To naprawdę bardzo fajny sposób na spędzenie czasu samemu, ale i z przyjaciółmi. Kino, czy domowe zacisze- wybór należy do Ciebie. 

KSIĄŻKA
Dobra książka to skarb. Dlatego sięgnij po nią, bo naprawdę pomoże. Rozweseli, wzruszy, pobudzi. Dreszczyk emocji nigdy nie zaszkodzi, a ty miło spędzisz czas, prawda? Ja często wybieram również komiksy (głównie mangi), też jakiś wybór. 

SEN 
Sen jest bardzo ważny. Jeżeli jesteś fanem seriali (tak jak ja), to załatw wszystko przed nim, a potem zmykaj do łóżka. Jeśli masz dużo nauki, to odpuść sobie serial. Uwierz mi, lepiej się wyspać i być ogarniętym następnego dnia na kartkówkę/sprawdzian, niż pójść nie wyspanym i oblać to, na co tak się uczyłeś. Poza tym, gdy już dostaniesz dobrą ocenę, będziesz mógł/a nagrodzić się obejrzeniem go w internecie. 

SPACER, ĆWICZENIA
 Czyli sposoby na zrelaksowanie się i wyładowanie negatywnej energii.
Nie musi to być super trening, wystarczy jakieś rozciąganie. Spacer zawsze dobrze zrobi, łykniesz trochę świeżego powietrza. Dochodzi do tego jeszcze bieganie, ale z tym radziłabym poczekać, aż zrobi się jeszcze cieplej.


Mam nadzieję, że post przypadł Wam do gustu i że polubicie tą serię. 

Zapraszam tutaj: 

   ask  |  tumblr instagram 


24 komentarze:

  1. fajny pomysł:) a jedzenie zdecydowanie poprawia humor!:)

    Pozdrawiamy
    ♡✿ Twins Life. [KLIK] ✿♡

    OdpowiedzUsuń
  2. Dla mnie muzyka i jedzenie to coś co uwielbiam ! Świetny post. Powodzenia :*

    http://przyszlosczapisanawterazniejszosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. O tak, ta seria zdecydowanie mi się podoba i czekam na więcej postów! Tak trzymaj :)

    MINIMALISTYCZNY - klik

    OdpowiedzUsuń
  4. zgadzam się z wszystkimi sposobami :)

    OdpowiedzUsuń
  5. wiele osób poprawianie samopoczucia jedzeniem kojarzy z wielkim wiadrem lodów, toną batoników, albo całą formą czekoladowego ciasta. ale prawda jest taka, że zdrowe odżywianie jest najlepszym wyjściem. bo wpływa pozytywnie na organizm, a nie tylko chwilowo oszukuje psychikę.
    wszystkie twoje sposoby - są dobrymi sposobami. ♥

    http://dead-moth.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Zgadzam sie z Toba ! ;) http://toloveyourselff.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Mi muzyka zawsze poprawia nastrój, nie ważne jak bardzo byłabym smutna :)
    Mój blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne propozycje ;) Ja wykorzystuję te wszystkie sposoby (może poza snem xD) i jest całkiem dobrze, zazwyczaj xD Najlepsza jednak mimo wszystko dla mnie jest muzyka :)
    pusta-szklanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Seria zapowiada się cudownie ! Muzyka, muzyka <333333
    Może masz ochotę zaobserwować mojego bloga ? Pozdrawiam cieplutko :*
    daisy-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. jedzenie i muzyczka= idealne połączenie, hehe!:*

    Pozdrawiamy
    ♡✿ Twins Life. [KLIK] ✿♡

    OdpowiedzUsuń
  11. Jedzenie poprawia humor, o ile nie je się świństwa :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny pomysł na posta :)
    http://blog017.blogspot.com/
    Zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Weszłam i od razu się zakochałam. Szablon bajeczny, niby całkiem sporo osób ma podobne, a Twój mimo wszystko skradł moje serce. Oficjalnie ogłaszam - zostaję na dłużej! A co do porad z notki, to oczywiście ich użyję, ostatnio mam "złe dni", a odrobina odpoczynku od tego dobrze mi zrobi. Mam nadzieję, że będzie więcej postów tego typu, jak najbardziej mi się spodobało :) xx

    boomeow.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Super post, masz bardzo ładnego bloga ;)

    indyjskipalisander.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja też uwielbiam oglądać filmy! :)

    http://traces-of-passion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetny post! Ja dzięki lepszemu odżywianiu, spędzaniu jak największej ilości czasu na świeżym powietrzu czuję się o wiele lepiej :)
    matrelsy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Zgadzam się, wszystkie z twoich sposobów są bardzo przydatne :D

    izilleys.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Genialna seria !
    Oby tak dalej :)

    Zachecam do odwiedzin !
    http://namedreams.blogspot.com/

    pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  19. Super sposoby. uwielbiam truskawki :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Też bardzo lubię słuchać muzyki ;0

    OdpowiedzUsuń
  21. Gratuluję pomysłu i czekam na więcej ;)

    OdpowiedzUsuń