1/31/2015

Just inspirate + favourites

Witam Was po dosyć długiej przerwie, niestety dopadł mnie brak weny. Przybywam do Was dzisiaj z notką inspiracyjną. Ale najpierw ulubieńcy! (ostrzegam, nadal cierpię na brak aparatu).
Filmy: W tym miesiącu miałam jakąś fazę na filmy Marvel'a. W sumie, to od dawna ich uwielbiam.
Głównie były to: "Avengersi", " Strażnicy Galaktyki" i obie części "Thora" .
Muzyka: Lorde - Yellow Flicker Beat  i cała twórczość Katy Perry ♥ 
Jedzenie i picie: przeróżne soczki w kartonikach! Najbardziej urzekły mnie pomarańczowe Leony 











             Ty tylko uciekasz. Ja idę naprzód. Osoba, która                                                                            chce pomóc przyjaciołom, jest silniejsza od tej, która ucieka.

                                                                         










   


Strach nie jest czymś złym. To świadomość                                                                swoich słabości. Ludzie, którzy znają swoje słabości, stają się silniejsi.
 
We create our own demons

 




 Nie uważasz, że ukrywanie swoich słabości głęboko w sobie jest bezsensowne, kiedy wokół masz tylu przyjaciół?


Muszę przyznać, że styczeń był dla mnie bardzo motywującym miesiącem. Postanowiłam, że w końcu naprawdę wezmę się za siebie, zamiast ciągle narzekać. Życzę tego i Wam. 

Cytaty pochodzą z mojej ulubionej kreskówki oraz Iron Man'a. Wszystkie obrazki są z mojego tumblr'a, na którym ostatnio często bywam, więc zapraszam do obserwowania A R T is life


11 komentarzy:

  1. przegenialne inspiracje, tak piękne cytaty <3
    zapraszam ♥
    http://madeline-girl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja jakoś nie potrafię przełknąć tych soczków w kartonikach. Czuję tam tylko chemię :D

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne inspiracje! Też ostatnio oglądałam thora:D A soczki z leona kocham


    Pozdrawiamy
    ♡✿ Twins Life. [KLIK] ✿♡

    OdpowiedzUsuń
  4. Rób posty częściej będziesz miała więcej obserwatorów :) Pozdrawiam
    http://marrie-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. naprawdę fajne inspiracje najbardziej podoba mi się pierwszy cytat ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowne inspiracje i wspaniałe cytaty ♥.
    Świetny post jak i sam blog :). Obserwuję i pozdrawiam!

    http://julia-its-not-too-late.blogspot.com/
    Zapraszam do mnie :).

    OdpowiedzUsuń
  7. Z picia piję prawie tylko wodę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajne inspiracje, uwielbiam takie :)
    Pozdrawiam :*

    http://totalniementalna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne cytaty, naprawdę. Drugi szczególnie zapadł mi w pamięć. Mam nadzieję, że zdołam go zapamiętać, bo cytaty to naprawdę rzecz ważna i pomimo tego jak może wydawać się głupia, to niektórym pomaga...
    Pozdraawiam Cieplutko ♥
    never-without-you-r5.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. O, Avengersi ;) Cytat z Iron Mana :3

    OdpowiedzUsuń