1/07/2015

Blogowe podsumowanie roku

Wiem, że już tydzień po rozpoczęciu 2015, jednakże jest to post, który planowałam już długo, oraz taki, w którym znajdą się podziękowania dla Was. Mam nadzieję, że zostaniecie do końca. 


Najbardziej popularne posty

1. Inspirations & Changes 

2. Back in black

3. Nie możemy czekać dłużej...

^ uwielbiam gościa XD

Kolejnym moim blogowym osiągnięciem jest 70 obserwatorów. Na początku roku było 20, cieszę się, że jest nas teraz więcej. Mimo, że patrząc z innego punktu widzenia to nadal bardzo mało i tak sprawia mi to radość. W minionym roku miałam trzy nowe designy. Współpracuję z jedną firmą. 
Ogólnie bardzo mi miło. Do tego, w komentarzach nastąpiła mała zmiana- nie są "sztuczne". 
Na ten rok mam wiele pomysłów, postanowień, ale nie chcę wszystkiego zdradzać od razu. 


Pod koniec chciałabym jeszcze raz BARDZO WAM PODZIĘKOWAĆ! <3 
 
Mam nadzieję, że ten rok będzie udany i życzę Wam wszystkiego dobrego! 

Żegnam, Człowiek/żelazko

12 komentarzy:

  1. oby byl udany!
    U mnie mozna dostac design :)
    dorey-doorey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawe podsumowanie :)

    Chcesz zyskać nowych czytelników? Wygraj post promujący aż na 3 blogach! więcej tutaj:
    KONKURS!!! (KLIKNIJ TUTAJ)


    niktniewidzi.blogspot.com (KLIKNIJ TUTAJ)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne inspiracje :)
    Zapraszam na rozdanie :)
    http://soelliee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkiego dobrego w 2015 ! :)
    www.blog017.blogspot.com ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Życzę Ci jeszcze więcej sukcesów i osiągnięć w 2015 roku :)
    matrelsy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Życzę wielu blogowych sukcesów w tym roku :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Życzę dalszych sukcesów w blogowaniu :)
    pusta-szklanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Amazing! Great post and very nice blog!
    I'm following your blog. Can you follow me back, please? Thank you so much! :)
    Bisous,
    www.pequenomuffin.com.br

    OdpowiedzUsuń
  9. świetne podsumowanie ;)
    Obserwuje i zapraszam
    http://jtere.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń