12/05/2014

Nie możemy czekać dłużej...

...święta bądźcie już!


Tak bardzo nie mogę się doczekać świąt, chyba nigdy jeszcze tak nie było. Mam wrażenie, że to przez to, że w tym roku pierwszy raz sama kupuję prezenty, piekę ciasta itp. Do tego wymieniam się prezentami z Olą. Ale musimy pamiętać, że święta to przecież nie tylko jedzenie i prezenty, ale przyjemna, rodzinna atmosfera, która czyni te dni magicznymi. 

W ostatnim poście obiecywałam Wam parę diy i myślę, że spodoba Wam się to, co przygotowałam.
Pomyślałam, że od teraz aż do 24 grudnia w każdym poście będą pojawiać się trzy diy: #1- pomysł na prezent, #2- pomysł na dekorację pokoju i #3- pomysł na świąteczne przekąski. Niestety, z racji tego, że dzisiaj nie byłam jeszcze na zakupach, a zdjęcia potem nie wchodzą w grę, postanowiłam, że pokażę kilka pomysłów z mojego "katalogu" DIY. Zapraszam



                            <klik>                                       <klik>                                   <klik>


Mam nadzieję, że pomysły, które znalazłam spodobały się Wam. Od następnej notki będę (a przynajmniej się postaram) dawać "moje" diy. W zasadzie, to mam już jedno, ale zrobione, a nie mam materiałów żeby zrobić je ponownie i to sfotografować, więc w następnym poście na pewno się to znajdzie. 
  
                                                                                                                              Do następnej! <3 
                                                  




23 komentarze:

  1. Bardzo fajne pomysły. Ja też nie mogę doczekać się świąt.
    Ja co roku przeważnie sama piekę aby chociaż trochę odciążyć mamę bo przed wigilią jest zazwyczaj duzo roboty. Nie jest to aż takie trudne jak się na początku wydaje ;)


    http://take-a-pencil-and-draw-a-f1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Super pomysły na diy, chyba zrobię ten peeling :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pomysł na dekoracje pokoju bardzo chętnie! Tekst z Alvina i wiewiórek ♥

    Zapraszam do mnie (nowy link):
    http://aleksandra-rutana.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne zdjęcia i świetny post :)
    Obserwacja za obserwację?
    Jak tak to zacznij i napisz u mnie :)

    http://to-many-things.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Mi się podoba ta buteleczka ♥
    pajuka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. ja w sumie nie czuje zbytnio tych świąt to może przez to, że nie mam zbytnio na nie ochoty. oczywiście lubię święta ale w tym roku tak dziwnie bo nie ma śniegu oby jeszcze spadł. Ja pamiętam że też kiedyś dostawałam lalki jak byłam mała a teraz 5-latki na święta dostaja iphone'y więc to może jeszcze przez to w jakich czasach żyjemy. Miłych świąt życzę <3
    świetna ta kartka diy ;3

    beavesomee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Te ciastka wyglądają tak pysznie, że zrobiłam się głodna ;w;
    Na pewno spróbuję je niedługo zrobić *^*
    A na razie idę myszkować w lodówce... XDDD
    Chociaż duuużo cukru jest na moim blogu~ http://my-kawaii-dreams.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. świetny blog! w wolnym czasie zapraszam do mnie, dopiero zaczynam :)
    może wspólna obserwacja? Jeśli tak, daj znać u mnie :)
    pozdrawiam :))

    www.meyonn.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. haha, jaki fajny reniferek machający kuperkiem :D ta kartka z reniferem całkiem ciekawa, ogólnie lubię różne DIY
    Opowiastki Prawdziwe (klik)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten obraz z jeleniem jest świetnym pomysłem :)

    Zapraszam! :)
    By-Lolka.blogspot.com - klik

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja też nie mogę się już doczekać świąt :)
    W wolnej chwili zapraszam do mnie- wikaaa-wika.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajny ten pomysl z diy, na pewno sie przyda! Tez nie moge doczekac sie świat :)

    http://nienormalnie-normalna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Super pomysły na DIY, aż mam ochotę zrobić tego jelenia :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Zaraz napiszę do Ciebie w sprawie kartki świątecznej :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo podoba mi się pierwszy pomysł z DIY, chyba go wypróbuję :)

    takeiteasy-a.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Ciekawe te DIY, czekam na twoje wersje ;)

    http://voanni.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Gusta są inne, więc jak obejrzysz koniecznie podziel się ze mną swoimi przemyśleniami ;) Może było tam coś czego nie zauważyłam? Pozdrawiam
    Akane

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetne, po prostu świetne!
    obseruję
    http://baxyxo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. ja tez nie mg się doczekać świąt :)
    + Czy mogłabyś wpaść do mnie miałam długą przerwę w blogowaniu gdyby było coś nie tak napisz mi w komentarzu na pewno zaobserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Święta, święta i po świętach ;c
    Piękne zdjęcia :)
    Zapraszam do mnie -->> http://martynawozniak.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń