11/20/2014

"U mnie świetnie"

Witam
Stwierdziłam, że dawno nie było typowego posta "Co u mnie?"
A więc, jestem chora ale to najprawdopodobniej ostatni dzień mojej choroby. Nie mam na nic ochoty, nie potrafię się zmotywować. A jednak mi się udało. Wypróbowałam nową technikę robienia zdjęć, którą widziałam na pewnym blogu. Co prawda efekt był troszkę inny, niż być powinien, ale i tak bardzo mi się podoba. Zobaczcie.


Hello 
I think I didn't make a typical post, where I'm writing about my days . 
So, I'm sick, but it's the last day, when I'm at home. I can't do anything, ugh. But I made some photos with the new technique, that I saw on blog which I follow. What do you think about theese photos?
I really like them.
 
Piszę po angielsku, ponieważ czytam dużo zagranicznych blogów i kiedy zostawiam tam link do siebie i ktoś tutaj wejdzie, to nic nie zrozumie :) 



Święta coraz bliżej, naprawdę nie mogę się doczekać. Wpadłam na pomysł, o którym napiszę Wam w następnym poście.
Macie już jakieś pomysły na prezenty?




Przepraszam, że post taki krótki, jednak choroba działa niezbyt dobrze na myślenie, eh.
Co myślicie o zdjęciach? .

18 komentarzy:

  1. Śliczne zdjęcia. Bardzo mi się podobają.~

    OdpowiedzUsuń
  2. zdrowiej!
    zdjęcia bardzo mi się podobają, mi się ostatnio trudno zmotywować do nauki:(
    http://soooooooooswagkocie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Super zdjęcia, możesz napisać jak je zrobiłaś? z chęcią nauczyłabym się, jak zrobić takie *.~
    http://my-small-kawaii-world.blogspot.com/
    matiaga.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne zdjęcia ^^
    Ja właśnie myślałam ostatnio nad prezentami i nie mam prawie w ogóle pomysłów.

    Porcelain Butterflies - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczny blog :)
    Może wspólna obserwacja?
    Odpisz u mnie xx
    http://weronika-werciia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny wpis i piękne zdjęcia ;****

    Obserwuję, mogę liczyć na to samo? :) będę wpadać częściej :)
    http://luxwell.blogspot.com/2014/11/3-sezonowcy.html

    OdpowiedzUsuń
  7. O,fajny pomysl na zdjęcia :)
    Prezenty..?
    Eh, ja chyba nic nie kupię rodzicom na Mikołajki bo kiepsko z kasą niestety :C
    Ale może pod choinkę się uda.

    OdpowiedzUsuń
  8. ładne zdjęcia - podobne do tumbrowskich :D

    fashionable-sophie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Zdjęcia są urocze, ale cały czas mam wrażenie, że ten płatek czy coś rozmazanego z boku jest takim przypadkiem, jaki mi czasami wychodzi przy zdjęciach które mi się nie podobają ;---;
    Mimo to, wygląda to dość ciekawie. XDD
    Obserwuję c:

    OdpowiedzUsuń
  10. Zdjęcia świetne, bardzo mnie się podobają! :))
    Zdrowiej!

    +monlly-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Zdjęcia są bardzo fajne, ja jeszcze nic nie wymyśliłam i chyba jednak zdecyduje się na prezenty pod choinkę ;3
    zapraszam:
    http://normalny-blog-nienormalnej-nastolatki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo ładne zdjęcia : według mnie naprawdę nieźle wyszły.
    zapraszamm♥
    http://madeline-girl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Urocze zdjęcia, zwłaszcza to drugie. Życzę powrotu motywacji!

    ☽ cute-horror.blogspot.com ☾

    OdpowiedzUsuń
  14. ciekawe zdjęcia... zawsze takie "białe", jasne są takie... jakieś takie śliczne :D zdrowiej zdrowiej, acz przy obecnej pogodzie troszkę trudno
    Opowiastki Prawdziwe (klik)

    OdpowiedzUsuń
  15. Interesujące zdjęcia, ja teraz tez staram się kombinować z różnymi technikami i np. Szukać tańszych zamienników poszczególnych obiektywów, planuję zakup heliosa M44, zobaczymy jakie będą tego efekty.
    Pozdrawiam :) basicallyjessie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń