11/11/2014

Falkon kontratakuje!





W I T A M    W A S

W poprzedniej notce pisałam o spotkaniu z Mei. Co prawda nie doszło do niego, ale i tak udało mi się być na Falkonie. I po pięciu minutach pobytu tam stwierdziłam, że popełniłabym ogromny błąd nie wybierając się na ten festiwal. Pozwólcie, że podzielę się z Wami moimi wrażeniami po tym niezwykłym wydarzeniu.

Czym jest Falkon? 
Falkon jest interdyscyplinarnym festiwalem poświęconym kulturze inspirowanej szeroko rozumianą fantastyką
To czterodniowa impreza, w trakcie której odbędzie się ponad 600 wydarzeń związanych z szeroko pojętą fantastyką i kulturą alternatywną. W ostatnich latach fantastyka z niszowej rozrywki 'dla wybrańców' stała się jednym z liczących się nurtów popkultury. Falkon przez czternaście lat z lokalnego zlotu zapaleńców wyewoluował w jeden z największych i najbardziej liczących się festiwali fantastyki w Polsce gromadzących miłośników książek, filmów, komiksów i wszelkiego rodzaju gier.
* informacje ze strony Falkonu * 




Nie pytajcie, dlaczego "McFalek" :3 
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Na Falkon wybrałam się z koleżanką Julią. Byłyśmy tam w sobotę od ok. godziny 15 do ok. 18. I w sumie to chętnie zostałabym dłużej, ale po pierwsze spłukałabym się wtedy totalnie, a po drugie moje nogi chyba by tego nie wytrzymały.
Pierwszym słowem wypowiedzianym przeze mnie po wejściu na halę główną było wielkie WOW.
Tak wiele atrakcji w jednym miejscu! Nie potrafiłam tego porównać z żadnym innym festiwalem, na którym byłam. Wielka scena, wszędzie stoiska, jakieś mini bary, cosplayerzy i więcej, więcej sklepików. Obejście wszystkiego zajęło nam z pół godziny, a i tak miałam wrażenie, że nie byłam wszędzie (i to uczucie potem się sprawdziło, bo nie przyjrzałam się stoisku z rockowymi rzeczami, czego bardzo żałuję). Pamiętam, kiedy wróciłam do domu, chciałam natychmiast zawracać.
Szczerze, to nie umiem tego opisać. To było po prostu F A N T A S T Y C Z N E !



Kubek z uwielbianym przeze mnie "żelazkiem" 

przypinki

manga

"pocztówka" (niestety, trochę mi się pogięła)


Mam nadzieję, że Was nie zanudziłam i że (może) za rok spotkamy się na Falkonie!

11 komentarzy:

  1. Nice review done by you for this article. Actual some change need to done in this article. But I also like this article as well as you have nice skill to review please come on http://guruofmovie.com and review for my blog.

    OdpowiedzUsuń
  2. Na pewno musiało być fajnie :)


    Jeśli znajdziesz chwilkę to zapraszam Cię do mnie
    ♡BLOG-kilk♡
    Pozdrawiam - Ola

    OdpowiedzUsuń
  3. Ooo, pierwszy raz o czymś takim słyszę, musiało być ciekawie :)

    Serdecznie zapraszam na mój blog- klik!

    OdpowiedzUsuń
  4. Pierwszy raz o tym słyszę :)

    zapraszam do mnie :

    Mój Blog||Kliik!||

    OdpowiedzUsuń
  5. chciałabym brać udział w czymś takim ... :)
    www.blog017.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. pierwszy raz o tym słyszę
    obserwacja za obserwację? zacznij, a ja się odwdzięczę
    http://asiik-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. ale fajnie!

    famelle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Pierwszy raz o takim czymś słyszę :) może wspólna obserwacja?

    Zerknij http://maadeleinefashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Musiało być super, szkoda, że nie pojechałam.

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne rzeczy sobie kupiłaś, na pewno było niesamowicie.
    http://readingbynegro.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń