10/05/2014

Moja pasja #1

Mam wiele pasji- fotografia, rysowanie, gotowanie, kultura Japonii, handmade, sport.
Dzisiaj chciałabym opowiedzieć Wam o moim rysowaniu. Zaczęłam bardziej "angażować się" jakieś trzy lata temu. Wtedy pamiętam, mimo to, że mówiłam, że brzydko rysuję, podobały mi się moje prace. Nie były piękne, profesjonalne, ale wierzyłam, że nauczę się rysować dobrze, uzbieram pieniądze na tableta, założę deviantarta i będę wstawiać tam swoje rysunki. Jednakże nagle coś się zepsuło. Zaczęłam rysować często (w tym na lekcjach) co niestety nie sprzyjało mojej nauce. Z czasem jednak ogarnęłam się i wszystko było jak dawniej. Kilka miesięcy temu zauważyłam zmianę. Kiedy przyglądałam się pracom moich koleżanek na plastyce, widziałam, że mój obrazek przy nich to nic. Porównywałam się do nich cały czas, wmawiając sobie, że jestem beztalenciem. Naprawdę mocno w to wierzyłam, nie potrafiłam spojrzeć na całą sytuację z innej perspektywy. One się zmieniły, nauczyły się pięknie rysować, a jeżeli nie, to miały jakiś inny talent (związany z plastyką lub ogólnie "sztuką") i dorównywały sobie. A ja? Nie umiałam, i nadal nie umiem znaleźć w sobie tej unikalnej cechy, zdolności. Ale teraz, pisząc tego posta wiem, że nie mogę się porównywać do innych. I mimo, że nadal uważam, że nie mam talentu, to i tak będę się starać, nie poddam się. Mam zamiar walczyć, aż osiągnę swój cel. I Wam chcę powiedzieć to samo - nie porównujcie się do innych, skupcie się na sobie i pomyślcie w czym jestem dobry, a co mogę dopracować. Nie możemy myśleć, że jesteśmy od kogoś gorsi, bo tylko zdołujemy się i możemy doprowadzić do depresji. Pamiętajcie, każdy ma jakiś talent. Może i ja kiedyś swój odkryje? Kto wie?
 NIE MOŻNA SIĘ PODDAĆ!  

Mała rada: jeżeli chcecie widzieć skutki waszych treningów poprawy umiejętności możecie założyć jakiś katalog, album czy coś w tym stylu. Ja mam już dwa segregatory z rysunkami i w ten sposób wiem, jak rysowałam kiedyś i jak rysuję teraz. Naprawdę fajna sprawa, polecam. Poza tym jestem bardzo sentymentalną osobą i żal mi wyrzucać tych rysunków.

 
(wiem, że ten rysunek nie jest przecudowny, ale był najbliżej, więc go pokażę:)) 

Mam nadzieję, że komuś pomogłam czy też zachęciłam go do pracy nad swoimi umiejętnościami. 

17 komentarzy:

  1. ja niestety nie mam jakis super talentów ;c ale sie nie załamują wiele osob tez ich nie ma a sa dobrymi ludzmi :)


    http://chilloutandawesome.blogspot.com/

    zapraszam post o spotkaniu z Jessiką :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Rysunek jest naprawdę ładny, podoba mi się.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajny rysunek, ja lubię rysować, i choć wmawiam sobie że brzydko rysuję, to i tak gdzieś w środku wiem że wcale tak nie jest :)

    http://julia-and-fashion.blogspot.com - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  4. Też uważam, że trening czyni mistrza i z czasem wszystko lepiej będzie wychodziło. Rysunek jest bardzo ładny :)
    Obserwuję.

    matrelsy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Super post^^
    A co do bloga- CUDNY! Szczególnie podoba mi się jego design, jest minimalistyczny ale i jednocześnie oddający każdy detal^^
    Pozazdrościć;) Muszę tu chyba częściej zaglądać, nie chcę niczego ominąć.
    hero-dog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. genialne!

    fashionable-sophie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Każdą umiejętność rozwijam z mniejszym lub większym skutkiem. :P

    OdpowiedzUsuń
  8. ja lubię rysować, ale nie jest to raczej moja pasja ;)
    http://soooooooooswagkocie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Na pewno z biegiem czasu te rysunki będę jeszcze lepsze jeśli będziesz często rysować.W tym rysunku najbardziej podobają mi się włosy jakie jej narysowałaś.Uważam, że każdy "talent" powinien być rozwinięty. :D

    Zapraszam --> http://moje-sprawy-codzienne.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Moim zdaniem każdy powinien rozwijać swoje pasje! A rysujesz pięknie :) Chciałabym umieć tak rysować..

    minimalistyczny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. pięknie rysujesz :) ja też mam swoje pasje :)

    obs/obs?
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Hej :) Niedawno weszłam na Twojego bloga - poczułam jakąś więź :) Szczególnie po tym poście. :) Też uwielbiam rysować, jakbym mogła, wyszłabym za ołówek :) Japonia, ah, dawna pasja, która osłabła nieco teraz na rzecz Korei, co zrobić :) Chociaż j-rock nigdy nie zniknie z odtwarzacza :P
    Chcę cię zaprosić na mojego bloga, którego prowadzę z koleżanką - może Cię zainteresuje tematyka: moda, uroda, zdrowy tryb życia; trochę wszystkiego :) Nasz blog - black-pearls.blogspot.com <- zapraszam serdecznie :)
    Ze swojej strony obiecuję, że wpadnę na Twojego bloga poraz kolejny z chęcią :)
    Pozdrawiam i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja też jakoś specjalnie nie potrafię rysować. Z tego co widzę to szwankują u ciebie proporcje. Najłatwiej jest je się nauczyć z takiego manekina. Można go kupić w Empiku za niecałe 20 zł.
    Moim zdaniem najlepszym katalogiem jest blog. Ja u siebie od czasu do czasu dodaje jakieś rysunki. Jak chcesz to możesz zobaczyć:
    http://take-a-pencil-and-draw-a-f1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń