10/18/2014

Kiedy minął rok?

Jak ten czas szybko leci....Pamiętam, jeszcze niedawno wyczekiwałam, kiedy to minie rok od założenia tego bloga i będzie "wielkie świętowanie". A tymczasem ja...kompletnie o tym zapomniałam.
Blog powstał we wrześniu 2013 roku. Taka byłam podekscytowana. A teraz? Zapał osłabł, na szczęście nie całkowicie. Wtedy myślałam, że przez ten rok wybije mi przynajmniej 100 obserwatorów. Niestety to marzenie się nie spełniło, ale w sumie nie mogę się dziwić: na blogu świeciło pustkami, nie potrafiłam się ogarnąć i napisać jakiegoś porządnego posta. Mam nadzieję, że może teraz uda mi się jakoś rozwinąć.
A co do postu, właśnie...Miał wyglądać inaczej, opisywać coś zupełnie innego, ale nie udało mi się przygotować (chodzi mi głównie o zdjęcia). No cóż, bywa i tak. O czym by tu jeszcze napisać...ah, tak! Miałam polecić  parę blogów! Ale zanim to zrobię, wynagrodzę Wam jeszcze brak zdjęć inspiracjami.





 A teraz blogi!
1- blog Dio >klik<    2- blog Mei >klik<
I jeszcze krótka informacja co do mojego bloga "Watashi Lia" (klik) postanowiłam, że to będzie coś jakby "foto blog". Nie będę pisać tam postów, tak jak to robiłam do teraz. Będą pojawiać się tam zdjęcia (robione przeze mnie oczywiście) i krótkie opisy do nich. Nowością tam jest również mała zasada: prosiłabym o ocenienie każdego lub przynajmniej kilku zdjęć, które pojawią się w danym poście.

Na dzisiaj tyle, miłego weekendu!

12 komentarzy:

  1. Piękne te zdjęcia ;w;
    A i dziękuje za to że pojawiłam się w twoim poście.. heh. Kochane to ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne inspiracje ;)

    www.leveretteiii.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję, powodzenia w dalszym blogowaniu :)

    matrelsy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. czas szybko leci, są tego zalety i nie. gratuluję!
    xoxo

    famelle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. mój rok też minął zaskakująco szybko! :)
    Gratulacje, na pewno zdobędziesz więcej obserwatorów ;)

    izilleys.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Wydaje nam się, że dni się ciągną, ale tak naprawdę mijają bardzo szybko. Gratuluję wytrwałości, obserwatorów z pewnością przybędzie!

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję, obserwuję, czekam na następny post!

    OdpowiedzUsuń
  8. ŚWIETNE INSPIRACJE,GRATULUJĘ ROKU BLOGOWANIA :)
    http://blog017.blogspot.com/2014/10/winter-time-change.html

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne zdjęcia :3 ja rok miałam 25 pażdziernika

    Dodasz komentarz? Będzie mi bardzo miło. :)
    malinowe-ciasto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. masz bardzo ładny, estetyczny wyglad :) sama robilas?
    rzeczywiscie, mialam to samo, rok tak szybciutko minal.. obserwatorow jeszcze z pewnoscia przybedzie, tylko musisz sie reklamowac, na pewno ich ten design zacheci do zostania :3

    sali-pno.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. You looks like a actress you should try to be a actress If you are not getting platform then follow me on http://guruofmovie.com We will help you

    OdpowiedzUsuń