10/30/2014

Halloween!

Prawdopodobnie zauważyliście już masę postów o halloween. Stwierdziłam, że nie będę gorsza.
Halloween, jak zapewne wiecie, jest obchodzone 31 października. Niestety, nie jest dokładnie znane jego pochodzenie. Większość ludzi organizuje z tej okazji imprezy i przebiera się za ulubione postacie z horrorów czy coś podobnego. Ja nie świętuję halloween. Dlaczego? Hm, jakby Wam to powiedzieć... jakoś nie mogę. Nie podoba mi się to święto. No dobrze, może "nie podoba mi się" to za dużo powiedziane. Osobiście proponowałabym coś, co mniej przeszkadza nam, polakom, bo raczej wiecie, że w Polsce nieliczni świętują Halloween. Tak gadam, gadam, ale o co mi chodzi? W ostatnim czasie wymyśliłam coś, co może nie koniecznie ma sens, ale jednak mogłoby zostać zaakceptowane. Mianowicie chodzi mi o "święto cosplayu". Polegało by ono na tym, że przebieramy się za jakiegoś bohatera z filmu, książki czy kreskówki. A zamiast psikusa mamy zagadkę (zagadką tą jest odgadnięcie, za kogo przebrała się dana osoba). Szczerze mówiąc, to sama nie wiem, czy by to wypaliło. Jednakże, według mnie to nawet fajna sprawa, nie musimy się ograniczać jedynie do jakichś strachów czy potworów.
A wy, co o tym myślicie? Świętujecie halloween?


 

 


13 komentarzy:

  1. Jeju cudownie by było gdyby w Polsce było takie święto cosplayu ;w;

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny pomysł, świętować nie świętujemy, ale nie mamy nic przeciwko przebraniom ;)
    Pozdrawiamy serdecznie!
    http://thehauntedway.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. ostatnie jest zachwycające - próbowałam się tak kiedyś umalować, niestety z marnym skutkiem :(
    pozdrawiam i zapraszam na:
    niuntis.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne przebrania! Ostatni makijaż <3


    Zapraszam do poczytania:
    http://psiowaty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie świętuję Halloween. Jakoś nie czuję tego klimatu. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie obchodzę tego święta i nie widzę w nim żadnego sensu.
    cry-yumi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Spoko pomysł, lepszy niż to całe Halloween.
    http://readingbynegro.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. W sumie nie obchodzę Halloween, ale kiedyś z koleżankami robiłyśmy takie imprezy. Przebieranie się, oglądanie horrorów, różne gry, dynia i dekoracje. Ale Halloween było po prostu okazją do spotkania się. Moim zdaniem, twój pomysł jest super ! Ciekawszy, bo byłoby dużo postaci (a nie tylko : duch, wampir, wilkołak czy czarownica), można by było dowiedzieć się o jakiś nowych filmach :)

    malinowynotes.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Nigdy nie obchodzilam halloween c;

    indyjskipalisander.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Chciałam przypomnieć , że zgłosiłaś się do mnie na konkurs , ale nie wysłałaś zdjęć czas do 17.11
    Pozdrawiam :)

    NOWY ADRES BLOGA !
    by-klaudiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. World Most Sexy Actress Wallpaper And All Update On http://guruofmovie.com

    OdpowiedzUsuń