8/04/2014

Świnoujście 2014

Hey wam!
 
 
Miesiąc wakacji już za nami, jak ten czas szybko leci...
 
Dziewiętnastego lipca wyjechałam nad morze. Podróż trwała około 10-12 godzin. Byłam tam dwa tygodnie. Jeździłam do Berlina i jeszcze dwóch innych niemieckich miast, których nazw nie potrafię napisać. Przez dłuższy okres czasu mówiłam, że chcę już wrócić do domu, a ostatniego dnia było mi bardzo przykro i żałuję, że cały czas tak mówiłam. Ogólnie było bardzo fajnie. Żałuję też, że nie kąpałam się zbyt często w tym roku. Mogłabym tam wrócić i nadrobić parę rzeczy. Ale pobyt miał swoje minusy: pokój, w którym mieszkaliśmy był nie posprzątany, były tylko trzy barowe krzesła (w tym jedno się potem rozwaliło), nie zrobiłam zbyt dużo zdjęć, a z tych, które mam jestem średnio zadowolona. W przyszłym tygodniu jadę do Warszawy na wizytę kontrolną u ortopedy i zostanę tam tydzień u babci. Mam nadzieję, że uda mi się spotkać z moim starszym bratem, Łukaszem chociaż raz. Może jest ktoś, kto chciałby się spotkać? Bardzo lubię poznawać nowe osoby. Wracając do tematu głównego... chcę tam pojechać jeszcze raz! 
 
ostatni dzień
 




 
Nie wiem jak napisać nazwę tego miasta :)
(gdzieś w Niemczech)
 PS czy tylko u mnie jest tak gorąco?
topię się c;




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz