8/12/2014

Day with Maja

Heyo
 
 
Pod ostatnim postem zero komentarzy, to takie przykre :C
 
 
Dzisiejszy post będzie dotyczył mojego dnia z Mają.
Nie mamy żadnych zdjęć (i tak bym ich nie wstawiła),
ale mogę wam co nieco opowiedzieć.
 
 
Maja przyszła do mnie w sobotę o jakiejś 16.35.
Jak przyszłyśmy do domu to chciałyśmy pograć w Simsy, jednak mój komputer
na to nie pozwalał, dlatego po jakiejś godzinie (samego tworzenia simów) wyszłyśmy
pograć w koszykówkę. Chciałam się zrewanżować, ale Maja znowu wygrała
(spotkałyśmy się miesiąc temu).
 
To był pierwszy raz, kiedy ktoś u mnie nocował.
Spałam na podłodze, ale miałam tyle rzeczy podłożonych, że w ogóle tego nie czułam.
Czuwałyśmy do drugiej (miałyśmy w ogóle nie spać, ale nie wytrzymałam), w pewnym momencie
chyba lunatykowałam, nie wiem co to było, pół sen?
 Następnego dnia rano wyszłyśmy jeszcze z moim bratem na dwór.
Niestety, Maja musiała pójść wcześnie bo jechała nad jezioro.
 
 
To był mój  dzień z Mają, mam nadzieję, że Was nie zanudziłam.
Następne posty będą z serii  #BackToSchool i mam już parę pomysłów, więc czekajcie!
*Przepraszam, że notka taka krótka.
 
 
 
Buźki ;*
 
 
Bardzo stare zdjęcie :)


10 komentarzy:

  1. Na pewno świetnie spędziłyście razem czas :) Czekamy na #backtoschool :)
    izilleys.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. No to widać, że super dzień miałyście :3

    Zapraszam do mnie będzie mi bardzo miło jak skomentujesz lub zaobserwujesz jak ci się spodoba :3
    http://kwiatowy-urok.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne zdjęcia ;) Obserwuje
    http://befree2159.blogspot.se/

    OdpowiedzUsuń
  4. Nocowania zawsze są najlepsze :)

    vanillia96.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Nocki są najlepsze! :)
    Świetne zdjęcie:)

    http://byaniablog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Nocki w czyimś towarzystwie to zawsze świetne wspomnienia :D
    matrelsy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Skoro w poprzednim poście brak komentarzy to może trzeba więcej rozsyłać? :) Ładne zdjęcie. http://przyszopceuszatych.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Szkoda, że nie wstawiłaś żadnych zdjęć... :c. Ja uwielbiam nocowania! :).
    Czekam na back2school :>
    Mój blog-kliiiiik!

    OdpowiedzUsuń
  9. brzmi jak udany dzień ale zdjecia by to lepiej zobrazowały!



    u mnie na blogu giveaway, na którym można wygrać profesjonalny wygląd bloga od seventeenroses!

    fashionable-sophie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Przypomniało mi się jak dawniej co chwila wymyślałam z przyjaciółkami nocowania.
    To jest najlepsza metoda spędzania czasu w wakacje. ;D

    www.lady-aria.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń