8/20/2014

10 nietypowych faktów

Witam.
Dzisiejszy post, jak widzicie po tytule, będzie zawierał 10 nietypowych faktów o mnie. Zapraszam.

1. Potrafię wypić duży kubek kakao za jednym razem i trwa to około kilku sekund.

2. Staram się być perfekcjonistką.

3. Kiedy wracam do domu ze szkoły, oglądam sobie jakieś "dziecinne" seriale np. Violetta :3 

4.  Miałam dwie operacje i czeka mnie trzecia.

5. Nienawidzę siedzieć w miejscu bezczynnie i jestem na siebie zła, bo połowę wakacji spędziłam nic nie robiąc.

6.  Jestem beztalenciem (to w sumie nie jest nietypowe u mnie).
7. Brak orientacji w terenie.

8. Nie mam talentu do prac ręcznych (handmade). Serio, nawet wycinać równo nie umiem.
  
9. Jestem osobą zmienną (BARDZO!). Nie potrafię długo mieć np. tego samego profilowego na fb, 
tego samego nicku na jakimś portalu. Po prostu nie mogę.

10. Nigdy nie dostałam żadnej uwagi. 
  
A tutaj zdjęcia z ostatniej sesji, niestety musimy powtórzyć bo padł mi aparat. 

Mogliście mnie poznać z dziwniejszej strony. 
A wy, jakie macie nietypowe cechy, zachowania? 

1 komentarz:

  1. Świetny blog, zapraszam do siebie :)

    http://patrz-w-gore.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń