7/17/2014

Holidays ^0^

Heyo słoneczka!

Jak wam mijają wakacje? Mi dobrze, tak myślę. Wyjeżdżam w sobotę do Świnoujścia. Planuję pojechać do Berlina, odwiedzić tam Primark i dzielnicę handlową. Oprócz tego oczywiście chodzenie na plażę, robienie mnóstwa zdjęć, pływanie i tak dalej. Na prawdę nie mogę się doczekać!
Jutro powinna przyjść do mnie paczka, którą zamówiłam sobie w grupie na fb, gdzie 'otaku' sprzedają jakieś rzeczy, np.mangi, magazyny, przypinki, figurki itp. związane z anime i mangą lub stylami japońskimi. Skoro już tak o tym mówimy, to na Animatsuri było świetnie! Mimo to, że spędziłam tam tylko dwie godziny i tak super się bawiłam! Jeżeli nie będę w tym czasie w Warszawie, to w sierpniu czeka mnie Nejiro w Lublinie, na które pójdę z koleżankami i może zrobię na nie jakiś mały cosplay/crossplay. Sama nie wiem. Więcej na temat mojej wyprawy na Animatsuri dowiedzie się tu -> klik <-. Wracając to tematu morza, mam problem. Dostałam próbne soczewki, ponieważ mam wadę wzroku (małą, ale wkurzające jest chodzenie gdzie nie widzisz czyjejś twarzy). Mniej więcej opanowałam już ich zakładanie, zdejmowanie trochę trudniejsze, ale jakoś idzie. Moim problemem jest to, że te soczewki po nałożeniu mi się zwijają! Ma ktoś sprawdzony sposób, jak tego uniknąć? Pomóżcie, chciałabym móc nosić okulary przeciwsłoneczne i np. będąc w morzu widzieć, gdzie jest mój namiot. A ja zapraszam do kilku zdjęć >_<

 

 

 




3 komentarze:

  1. mi ok jestem w szczecinie ^^
    http://itscheerryy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Niestety nie noszę soczewek (noszę okulary), więc ci nie pomogę :(
    Zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Pizza :( Też chcę vlnkbkdfsn

    Zapraszam do mnie!
    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com/
    Każdy nowy obserwator jak i komentarz wywołują uśmiech na mojej twarzy :)

    OdpowiedzUsuń