5/26/2014

#lejzy



I znowu - przepraszanie, że nie piszę. Nie okłamie was, że nie mam czasu. Mi się po prostu nie chce. Problem w tym, że zazwyczaj mam wiele pomysłów na post, już siadam i nagle... robię coś innego. Wchodzę na facebooka, przeglądam W♥I, oglądam jakieś anime, czy robię po prostu nie to, co powinnam i do czego się przygotowałam. Ostatnio miałam też dużą prezentację na angielski, więc to jeszcze utrudniło sprawę. Walczę teraz o dobrą ocenę z matmy, może będę miała pasek. Tak to jest, jak się nic nie robi cały rok. W sumie, nie mogę mieć pretensji do nikogo innego, jak do samej siebie. Matematyka po prostu nie wchodzi mi do głowy. Wiem, że najlepiej to sobie tak powiedzieć i nic z tym nie robić, ale ja się staram, jak umiem. Przysiądę, zacznę ćwiczyć i potem nie ma żadnego efektu. Muszę poprawić dwie kartkówki i pan poprawi mi ocenę. Z jednej brakowało mi tylko 1,5 pkt. do czwórki (tak, okropnie się uczę). Miałam nadzieję, że jeżeli będziemy mieć sprawdzian z równań i dobrze go napiszę to podniesie mi to średnią (w końcu, sprawdziany są z większą wagą), ale nie, koleżanki wybłagały kartkówki do końca roku.  




♥. Ja was tu zanudzam, przepraszam. Jednak blog to miejsce, w którym mogę się wyżalić, jest w pewien sposób moim pamiętnikiem, którego nigdy nie miałam. ; Nie pozostaje mi nic innego, jak przyłożyć się w końcu. No właśnie - w KOŃCU. Równo za miesiąc kończę szkołę. Patrzyłam do dziennika internetowego, nie mam NAWET z matmy tak złych ocen, jednak mam dużo gorszych z np. próbnych sprawdzianów do testu, które mają większą wagę.
♥. Życzcie mi powodzenia.


3 komentarze:

  1. powodzenia :) ja tez walczę o oceny ^^
    www.allex096.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  2. prześliczne zdjęcia, teraz jest niestety najwięcej nauki :c

    Zapraszam do mnie bedzie mi bardzo miło jak skomentujesz:)

    http://kwiatowy-urok.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi ostatnio zabrakło 0,25 pkt. do 5 z niemieckiego.... Mi też matma nie wchodzi do głowy, ale liczę, że pani się zlituje i wstawi mi 4 ;D

    Mój blog <-- KLIK

    OdpowiedzUsuń