4/18/2014

Come back



hej! 

Witam was po krótkiej przerwie (dobra, nie krótkiej).  Jak pewnie zauważyliście wszystko się pozmieniało - nowa nazwa, adres, nagłówek itd. Mam nadzieję, że się wam podoba. Kiedy mnie nie było, dużo się działo. 
Jestem po teście, więc mam więcej czasu na pisanie. Pogoda ładna, więc wczoraj z Olą robiłyśmy zdjęcia. Mnie oczywiście na nich nie ma, bo nie wychodzę ładnie na zdjęciach, niestety. Musiałabym przerabiać je, wychudzić się itp. a, że jestem leniwa (a strona na której to robię tnie mi internet) raczej tego nie zrobię. Za to bardzo chętnie wstawię zdjęcia Oli. Co jeszcze nowego... Wznowiłam FP o anime, który założyłam nawet nie pamiętam kiedy i już po pierwszym dniu mamy ponad 260 like. Pewnie totalnie was zanudziłam, więc może przejdźmy do zdjęć. ;)

FP- Tak, kocham anime i nic ci do tego


Ola

Ola

mirabelki ^^ 
no jednak się pokazałam haha :D  

5 komentarzy:

  1. super zdjęcia ;)
    _________________________
    outfitbybenit.wordpress.com zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ostatnie zdjęcie :*:*:* omnomnom

    OdpowiedzUsuń
  3. Haha, a ja tu jestem pierwszy raz i już mi się tu podoba, świetne zdjęcia, drugie i trzecie niczym profejonalne, patrzone z róznej perspektywy no i ta ostrość. Ale i tak ostatnie najładniejsze :D

    Zapraszam do mnie http://zieloffa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne zdjęcia :)


    oligatorekk.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Dobrze, że wracasz. c:
    http://alreadybeenandgone.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń