2/21/2014

sick.

 hej kochani! 
Jak można stwierdzić po tytule, jestem chora i od wczoraj nie chodzę do szkoły. Przesiaduję sama w domu i się nudzę. Poza tym cały czas mi gorąco. Postanowiłam porobić dzisiaj trochę zdjęć i przy okazji teraz niektóre przerabiam. Przez te dwa dni zaczęłam oglądać Mateusza (VlogMateusz) i wielu innych vlogerów, znalazłam dużo fajnych blogów, które kiedyś czytałam i dużo słuchałam muzyki. Na prawdę dużo.   




 

notka krótka bo tylko to chciałam wam przekazać :)   






 


      
 

Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze pozostawione pod ostatnim postem. Jest to chyba rekord komentarzy na moim blogu, na prawdę dziękuję ♥

2 komentarze:

  1. Życzę szybkiego powrotu do zdrowia! :)
    imagine-yuki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Życzę powrotu do zdorwia:*

    http://sweett-and-saltyy.blogspot.se/

    OdpowiedzUsuń