2/02/2014

Otaku haul!

 

 
Ohayo minna! (cześć wszystkim!)
Dzisiaj mam dla was coś, co rzadko występuje u mnie na blogu. Nie dość że haul, to na dodatek OTAKU haul.

Kto to jest otaku?  
Otaku (jap. おたく lub オタク?) – termin, którym w Japonii określa się wielkiego fana danej idolki, sportu, dziedziny sztuki, filmu, komiksu itp., który nie widzi poza nim świata. Poza Japonią używa się go do określenia każdego miłośnika mangi i anime. 


 1. Mangi 
 Silver Spoon & Dengeki Daisy  


 
Silver Spoon - (opis skopiowany) 
Historia Hachikena Yugo, chłopaka z miasta i zarazem głównego bohatera tej mangi który postanawia zapisać się do technikum rolniczego z internatem aby uciec od swojej rodziny. 

Dengeki Daisy - 
O jeju......to trudno wytłumaczyć o czym to jest, przepraszam. 
(opis skopiowany) 
Starszy brat Teru zmarł, ale przed śmiercią zdążył dać jej telefon komórkowy, dzięki któremu dziewczyna będzie mogła kontaktować się z pewnym tajemniczym chłopakiem o pseudonimie Daisy. Ma on pomagać Teru i wspierać ją w trudnych chwilach. Pewnego popołudnia, dziewczyna przez przypadek wybija jedno ze szkolnych okien. W rezultacie jest zmuszona pracować dla zrzędliwego i okrutnego, acz niezwykle przystojnego woźnego: Tasuku Kurosakiego.  

Sklep - Empik


2. Gazetki 
 Otaku & Kyaa
 
 Otaku - 
recenzją numeru jak widzicie jest Kuroko no Basket
Kyaa! - 
recenzją numeru jest Służąca Przewodnicząca 
 Sklep - Empik
3. Etui ! 

 
Z tego etui jestem najbardziej zadowolona! 
Jest w kształcie Rilakkummy - japońskiego (tak mi się wydaje) misia. 
Kolor - pomarańczowy  
Sklep - KLIK
Model t. - Samsung Galaxy Ace 2 
Dodatkowo dostałam rysik (a powinna być jeszcze ściereczka i folia) 


Chciałam wam też powiedzieć, że mam już kilka pomysłów na następne notki. Niestety właśnie skończyły mi się ferie. Dlaczego? ;c

8 komentarzy:

  1. Ojeju! Będę tu zaglądać o wiele częściej:)
    Również interesuję się Japonią-uwielbiam Rilakkumę! Mam dużo rzeczy z tego misia.
    Poleciłaś mi na blogu kanał CutiePieMarzia-znam ją już od roku i często o niej pisałam w postach (jest w pewnym sensie moim autorytetem-fajnie że również lubisz ją oglądać♥)

    http://sweett-and-saltyy.blogspot.se/

    OdpowiedzUsuń
  2. Cześć jestem na twoim blogu pierwszy raz i jestem pod ogromnym wrażeniem ile wkładasz w niego serce i pracy to cudowne, że tyle radości sprawia ci jego pisanie życzę ci dalszych sukcesów w prowadzeniu bloga i wszystkiego czego sobie życzysz . Pozdrawiam
    http://mojmozg13.blogspot.com/
    + jeśli mogę poprosić cię o kliknięcia w banery na moim blogu to była bym bardzo ci wdzięczna nawet nie wież ile sprawia mi to radości .
    + i jeśli mogę zaprosić cie na bloga mojej przyjaciółki to też było by mi niezmiernie miło
    http://klaudi1299.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ortografia w 6 linijce leży. Podejrzewam, że nawet posta nie przeczytałaś <3

      Usuń
  3. super ta obudowa na telefon ! :D

    karolablogg.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. co jak co ale etui najlepsze :3
    obserwuję c:

    http://our-place-is-here.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny post :3

    Co powiesz na wspólną obserwację ? Pytam, bo bardzo podoba mi się Twój blog :)
    Zapraszam: http://by-lolka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam tą samą obudowę!!! Niestety jedno ucho zostało brutalnie oderwane :(

    lazypizza.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń