1/12/2014

Ups...

hej moi kochani ! 
Jak tam u was? U mnie super! Wczoraj prawie cały dzień spędziłam z Anią! Odwiedziłyśmy galerię i jadłyśmy jogurty, kanapki z subway'a, byłyśmy w empiku, naturze, rossmanie, housie iiiiii nie pamiętam gdzie jeszcze! Kupiłam sobie pomadkę, dwie paczki świeczek (cynamonowe i chyba żurawinowe)  i świecznik. Jestem zadowolona. Planujemy umówić się jeszcze w ten piątek, ale tym razem na noc! Musiałabym wtedy nie iść na hiszpański, ale myślę że warto się "poświęcić". Także jeżeli uda nam się z Anią umówić to może nagramy Best Friend Tag. Ogólnie ostatnio myślałam, żeby nakręcić jakiś tag dla was, żebyście mnie lepiej poznali. (myślałam, żeby wgl coś nakręcić). U nas zbliżają się ferie, więc będę miała dużo czasu. Jutro ze szkołą idziemy na Hobbita (ja byłam już dzisiaj, na urodzinach koleżanki) a potem będziemy mieć chyba godzinę lub 45 minut czasu wolnego. Zaplanowałyśmy z Anią że najpierw coś zjemy, a następnie będziemy łazić po sklepach. W związku z tym mogę nakręcić haul ale tzw. kolekcyjny. Albo "napisać". Zobaczymy. 
Więc na dzisiaj to tyle, paapapa! 
 
Nats ♥ 
 


 

7 komentarzy:

  1. Sliczny blog ! Ciekawie piszesz :)
    xnataliaxx.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  2. ale tu slicznie <3

    dorey-doorey.blogspot.com
    skom? obs?

    OdpowiedzUsuń
  3. Haul -- tak, chętnie obejrzę :3
    Może masz ochotę na wspólną obserwację? Daj znać u mnie na blogu :* http://powodzeniaveronica.blogspot.com

    + ładny nagłówek :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, zaobserwuję, bo podoba mi się, jak piszesz :)

      Usuń
  4. Świetny blog <3 bardzo mi się podoba na pewno będę wpadać tu częściej.
    Obserwujemy? Jak tak do daj znać (zawsze się odwdzięczam) :)
    Zapraszam http://aloohaparadise.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ołbserwuję (Candy Caendy nie Water Heart)

      Usuń
  5. Lovely post!
    Would you like to follow each other on GFC, bloglovin? It would be great, just let me know :)

    Kisses,
    Maria
    http://retrostreetstation.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń