1/29/2014

Huhu, haha, hihi

hej wszystkim ! Po długiej przerwie powracam! U mnie już drugi tydzień ferii, trochę szybko minęło... Na 10 mam zrobić projekt na niemca, załama. Ten pościk będzie troche nietypowy bo będą informacje, reklama, muzyka. Wielki miksik, muaahah. Ostatnio ubolewam nad rozpadającym się, moim pięknym FaWi (Falkowicz&Wiktoria - NDINZ). To takie smutne... Ale większość osób nie jest "w temacie" więc nie będę się za bardzo rozpisywać. Smutno mi po prostu. Wczoraj spotkałam się z Olą (ask - @believeNyny ) i próbowałyśmy nagrać dla was BFF tag ale cóż nie dało się ... Za każdym razem się śmiałyśmy, nagrywałyśmy to z 10 razy (przynajmniej) a za 11 razem ja uznałam, że brzydko wyszłam i nie wstawie tego muahahah. Ostatnio spodobało mi się kilka piosenek, oto one :


 
tą znałam już dawno, ale teraz dopiero mi się spodobała 








Przyszedł czas na reklamę : 
Zapraszam was na mojego nowego bloga graficznego! Catte Graphics 
 







 papatki ;* 

1 komentarz:

  1. Cóż, za pioseneczkami umieszczonymi w poście nie przepadam. Nie odpowiadają mi i tyle. Wow, będziesz prowadzić graficznego bloga? Wielki szacunek. Sama obcuję z szabloniarkami i wiem, jak ta praca wygląda (prowadzę katalog grafików). Pozostaje mi tylko życzyć ci powodzenia w nowej dziedzinie!

    Pozdrawiam cieplutko,
    orasey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń