1/15/2014

Conceal, don’t feel...


hej moi kochani! Wczoraj moje koleżanka zadała mi bardzo ważne pytanie. I szczerze wam powiem, że nigdy bym nie pomyślała, że takie pytanie w ogóle ktoś zada. Zaczęłam się trochę przejmować. Nie zdawałam sobie nigdy sprawy z powagi tego pytania. " Nati, a gdybyś się jeszcze z nią nie przyjaźniła, a chciałabyś to dlaczego? Dlaczego chcesz się z nią przyjaźnić? " . Nie wiedziałam co odpowiedzieć i rzuciłam tylko, że mamy podobne zainteresowania. A tak naprawdę? Na początku było super, a teraz nie wiem co sie dzieje... Dziwnie sie zachowuje i cały czas mam wrażenie, że jest na mnie obrażona, że ma do mnie pretensje. Nie wiem co mam o tym myśleć ;C
 ~. W piątek mamy turniej piłki ręcznej. Dzisiaj mieliśmy na wf-ie taki mały trening i poszło mi okropnie. Po wczorajszym zbijaku (dwa razy zostałam sama pod koniec i byłam wyczerpana) wszystko mnie boli. Mam nadzieję, że mi przejdzie. W piątki pierwszy mamy wf, a turniej jest od 8.00 (czyli od rozpoczęcia lekcji) więc będę mogła spokojnie ozdobić stroje dla naszej drużyny i potrenować z moją koleżanką, która chyba jeszcze bardziej się stresuje. Dzisiaj chciała się wypisać, ale ją zatrzymałam. Gram z w zespole z 4 klasą, nie narzekam, ale troche smutno by mi było, gdybym była tak jakby sama, więc zaangażowałam koleżankę (która chodzi ze mną do klasy) i właśnie z nią będę ćwiczyć.
~. Paczałam ostatnio obudowy na mój telefon (ponieważ jest okropnie "zrypany" i wygląda naprawdę strasznie) i znalazłam jedną z Rilakkummą - > klik < - Tylko mam dylemat... który kolor!?!
Pomożecie?!

2 komentarze:

  1. słodziaśne to etui :D
    najlepiej weź w swoim ulubionym kolorze :D
    podoba mi się niebieski i różowy misiek :)

    http://our-place-is-here.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Twój blog jest niesamowity, widzę że wkładasz dużo serca w pisanie postów , masz świetny wygląd pisz dalej bo świetnie ci to wychodzi.
    http://klaudi1299.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń