12/08/2013

Zima przyszła

Oooo tak, wreszcie poczułam - nadeszła zima. Uwielbiam, gdy co roku budzę się i nagle widzę śnieg za oknem. Wspaniałe uczucie. Mimo to, że tytuł wskazuje na to iż będę pisać o zimie to wcale tak nie jest.
Chciałabym się was o coś zapytać. Od piątku na blogu znajduje się ankieta (po prawej stronie) dotycząca zorganizowania Świątecznego Giveaway'a . Jeżeli chcecie, bym zorganizowała taki giveaway wystarczy kliknąć w ankiecie : • Tak . Ew. możecie skomentować tego posta i napisać w komentarzu, że chcecie ale z tą ankietą będzie chyba łatwiej. Przynajmniej mi się tak wydaje. Bardzo chciałabym dla was coś takiego zrobić, więc zachęcam do klikania : TAK . 
 
Natala ♥ 
 
 
 

7 komentarzy:

  1. Oo tak nareszcie śnieg! <33
    OBSERWUJĘ i liczę na rewanż :)

    misiioolek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Jesteś bardzo urocza ;* I super się czyta twoje posty ... Zapraszam do nas może tez Ci się spodoba ;*
    Pozdrawiam <3

    http://our-dynamic-world.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Super masz bloga
    Obserwuje, czekam na rewanż

    http://zycieihobby-asi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. mm świetny posik ;* podoba mi sie tu :3
    crazy-life-by-angelika.blogspot.com | zapraszam , u mnie konkurs ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Super post :D. Ja też uwielbiam się budzić gdy za oknem śnieżek <3. Ale niestety u mnie go teraz nie ma.. Masz prześliczny nagłówek i bardzo ciekawie piszesz :)
    http://czolgista-repost.blogspot.com/2013/11/smieszne-nazwy-miejscowosci-czenzdz.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Zima... szkoda że nie u mnie. Co do giveaway: tak ^^

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń