12/05/2013

Sztuczne obserwacje

Hejj ! ♥
Dzisiaj post taki troche nietypowy bo mam zamiar poruszyć temat sztucznych obserwatorów.
Na moim blogu, znajduje się tylko kilka SZCZERYCH komentarzy. Nienawidzę takich komentarzy :
" Świetny blog. Obserwujemy? " " Super post. Obs za obs, kom za kom? " . TO JEST TAKIE DENERWUJĄCE !!!  Takie sztuczne... Ja pisze posty po to żeby ktoś je czytał, a nie po to żebyś ktoś wciskał mi swojego bloga. Jak ja sie wtedy czuje? - wyobraźcie sobie taką scenkę - Stoją sobie dwie dziewczyny. Jedna ma w ręku ciasto z napisem "Obserwacja za obserwacje" . I ta z tortem nagle wali tym ciastem w twarz tej drugiej. (ja jestem tą drugą) . Jeżeli weszłaś na mojego bloga, nie masz zamiaru przeczytać żadnego posta tylko wkleić link do swojego bloga, to lepiej kliknij X.
Rozumiem, jeżeli osoba - przeczyta posta, wypowie sie na jego temat, odniesie sie do niego i pozostawi poniżej link do swojego bloga - spoko. Ale jak masz mi spamować - to sory.
 
- A wy co myślicie o takim zachowaniu?

Natala ♥

2 komentarze:

  1. Lubię jak ktoś porusza tematy które są ignorowane przez środowisko. Uważam że to chamskie, ludzie na moim blogu robią to samo. Ja obserwuje tylko blogi które mi się podobają np. twój. Polubiłam twój blog zwłaszcza przez to Anime <3
    A tak w ogóle masz świetny wygląd bloga.

    OdpowiedzUsuń