12/27/2013

Nominacja ♥

Zostałam nominowana przez Martę z tego bloga ->  klik 
pytania : 
1. Ulubiona piosenka?  
Mam dużo, ale ostatnio spodobała mi się : 
2. Masz jakieś motto? 
Kilka... :) 
3. Ile zazwyczaj osób siada przy twoim wigilijnym stole? 
Co roku jestem w innym miejscu, więc trudno mi określić C:
4. Wolisz otrzymywać czy dawać prezenty? 
Dawać :)   
5. Jaki jest twój wymarzony prezent? 
Tajemnica lekarska.  Ale nigdy go nie dostanę :CC
6. Masz zwierze? 
Nie ;cc 
7. Ubrałaś już choinkę? 
Dawno XD 
8.Co ci się kojarzy ze świętami Bożego Narodzenia? 
Nie wiem, choinka, światełka, śnieg, ciepło, prezenty, radość? 
9. Ulubiona aktorka/aktor? 
Co do tego, nie mam żadnych wątpliwości ♥ 
"Tajemniczy uśmiech, magnetyzujące spojrzenie. Jeden z najprzystojniejszych polskich aktorów."  


10. Komu najbardziej ufasz? 
Nie ma takiej osoby :) 
11. Ulubiona potrawa Wigilijna? 
Makowiec, kluski z makiem <3 
Dziękuję bardzo za nominację.  Ja nikogo nie nominuję . Jest to już trzecia nominacja u mnie, nie mam blogów do nominowania. Jeśli jednak chcesz być nominowany, to wystarczy, że napiszesz komentarz pod tym postem. A to pytania dla ciebie: 
1. Co zachęciło cię do blogowania? 
2. Co/kto jest twoją inspiracją? 
3. Jak spędzasz w tym roku sylwestra? 
4. Czy jest osoba, której w pełni ufasz? 
5. Jakie masz hobby? 
6. Ulubiony świąteczny film? 
7.Na czyj koncert najbardziej chciałbyś/chciałabyś pójść?  

2 komentarze:

  1. też lubię tą piosenkę :) wuess.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne pytanka ;)

    http://zycieihobby-asi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń