12/06/2013

Mikołajki !!!

Hejka !
Dzisiaj zaprezentuję wam co dostałam na MIKOŁAJKI !! <yey> Z tej okazji postanowiłam przestać na chwilę być leniem i zrobić parę zdjęć



  1. GLOSSYBOX

Co w nim jest?

1. Cheek + Lips
 
Jest to róż do policzków i jednocześnie taka..hmm... maź (?) na usta. Pachnie to jagodami i podobny ma kolor. Niestety, jest go bardzo mało, mimo że jak się patrzy to wygląda jakby był "napakowany". 

2. Artego 
 

Jest to odżywka do codziennego użytku do włosów. Wygląda to mniej więcej jak takie ..mleczko czy coś w tym stylu. Pachnie nawet ładnie. Ciekawe, jak się sprawdzi. 

3. Chloe  
 
 Są to malutkie perfumy. I powiem wam, że się w nich zakochałam. Mają tak cudowny zapach (który kojarzy mi się z wakacjami, nie wiem dlaczego) że jejuuuuuuuuu. Śliczny, szkoda że są takie tycie. ( muszę sobie kupić większe )  

4. Body Milk 

 
Tak jak wskazuje "tytuł" jest tooo...mleczko do ciała o zapachu (soczystej?) pomarańczy i wanilii. 
I jest to druga rzecz którą jestem na maksa zachwycona. Osoby, które mnie troche znają , wiedzą że mi odbija jak czuje coś słodkiego (albo widzę) takżeeeeeee............odbiło mi :3 

 

PRZEJDŹMY DO KSIĄŻKI !!!!!!!! 



 





Książką również jestem zachwycona. Nareszcie będę sie mogła czegoś NAUCZYĆ. A nie znać 4 słówka na krzyż [arigato, ohayo, kawaii, kowaii]. No bez przesady może nie cztery. (nie ważne)
Bardzo się cieszę.

I została nam tylko jedna rzecz....

RENIFER , BUAHAHAHAHA !!!


Czyż on nie jest piękny?
Ok, więc tak... Reniferek ten jest foremką do ciasta i jest meeega uroczy. I już wiem do czego go użyję (buhahah) . DO PIERNICZKÓW !!!

 Tyle ode mnie . Mam nadzieję, że notka wam się podoba.
A wy o dostaliście?

Natala ♥

12 komentarzy:

  1. Cześć!
    Świetny blog, super się czyta, bo piszesz ciekawie i widać, że wkładasz w to wiele serca <3 A wygląd? Po prostu boski :*
    Mogłabyś mi pomóc ? Wiem, że pewnie nie lubisz takich wiadomości, ale to dla mnie takie ważne! Potrzebuję 100 wejść w banner od sheinside (w pasku bocznym na moim blogu) czy mogłabyś wpaść i kliknąć ? A jakbyś miała jeszcze czas, prosiłabym o klikanie w linki do ubrań w poście ''sheinside'' . Kliknęłaś ? Jeśli tak, to wypromuję twój blog w następnej notce!

    paula-paulka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, jeżeli chodzi o klikanie w banner to spooooczko. :3
      Klikłam

      Usuń
  2. Renifer zajefajny^^. Fajne prezenty, chciałbym się nauczyć japońskiego ale nie mam predyspozycji do tak trudnego języka i brak mi poprawnej wymowy w japońskim (bardziej ang). Świetny post. Obserwuje

    choocomilk.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. super prezenty :D
    zaobserwowałam i liczę na rewanż! ;) ponadto niedługo możesz spodziewać się świątecznego rozdania :)
    mojezyciejestnowela.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne prezenty :)
    Widziałam,że już odwiedziłaś mojego bloga, serdecznie zapraszam po raz koljeny ;)
    http://domciaa1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. a zazdroszcze ;) swietne prezenty! *u*
    http://dusiabloog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Super prezenty, podziwiam za japoński ja chyba bym tego nie ogarnęła :P

    atagastyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawy blog.

    Zapraszam wszystkich do mnie. :) http://liveyourstyl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. masz naprawde świetnego bloga ;-}
    bardzo ciekawie piszesz.
    jestem pierwszy raz- może obserwacja? zaczniesz? napisz u mnie w komentarzu wtedy i ja się odwdzięczę.! <3
    Klikniesz w baner "sheinside" ?
    MALINKAXPP.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  9. japoński, ciekawe haha xd
    poprzeglądałam trochę twojego bloga i naprawdę zrobił na mnie duże wrażenie, wygląd, twój sposób pisania naprawdę wszystko dopięte na ostatmi guzik. Zostaję na dłużej i z niecierpliwością czekam na następną notkę
    ----------------------------------------
    obserwujemy wzajemnie?
    ja już.
    majkamoryn.blogspot.com
    -----------------------------------------
    PROSZĘ KLIKNIJ NA BANNER SKLEPU SHEINSIDE NA PRAWEJ KOLUMNIE NA MOIM BLOGU, DLA CIEBIE TO TYLKO SEKUNDA, A DLA MNIE MA TO
    OGROMNE ZNACZENIE. ZA KAŻDY KLIK DZIĘKUJĘ Z CAŁEGO SERCA :)♥

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajne glossy box :)
    Zyczę powodzenia w nauce japońskiego!
    obserwuję i liczę na rewanż
    modajestnaszapasja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń