12/17/2013

ELO MELO ?!?!?

ELO MELO GDZIE SĄ MOI OBSERWATORZY ???  
Właziłam już na kilkanaście blogów, nie zauważyłam nic nadzwyczajnego.Weszłam na jakiegoś bloga, patrzę - problem z obserwatorami. U mnie problemu nie ma. Wchodzę na bloga Willbefineee, czytam sobie najnowszego posta a tu.... PROBLEM Z OBSERWATORAMI. Ja taka zadowolona, brak kompleksów (xd) , przyglądam się swojemu blogowi i nagle panika .....
GDZIE | SĄ | MOI | OBSERWATORZY | ???  

Moje piękne 23 ! Wiem, że nie jest to jakaś ogromna liczba, ale tak się z tego cieszyłam.... I co teraz? 
Współczuję osobom, które miały po tysiąc, dwa, czy dziesięć tysięcy obserwatorów... Naprawdę. W wakacje już było coś takiego, ale obserwatorzy jednak nadal byli i można było taki dodatek "dodać" do bloga. A TERAZ ? HELP 
Ludzie...jak mogliście... 

Natala ♥ 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz