11/15/2013

Who inspires me? (seria)

  

 ♥  Hejjj !!! ♥ 
 
Dzisiaj "opowiem wam" kto mnie inspiruje, a w niedziele (powinny) pojawią się 2 notki - CO mnie inspiruje i haul . 
  
KTO MNIE INSPIRUJE?  
 
Zazwyczaj są to blogerki i vlogerki, ale nie zawsze. 
Zainspirować mnie może też sklep (serio) i parę innych rzeczy. 
No ale skupmy się na  blogerkach i vlogerkach !!!
 ( nie są od "najlepszej" do tej, która mnie najbardziej inspiruje ) 
 
 
 
 1. LUCYANDLUCY1, czyli Łucja ♥
  
-. Kiedy ją poznałam i jakie to przyniosło skutki?
Poznałam ją mniej więcej w lutym tego (2013) roku. Na początku nie byłam jakoś "podekscytowana", czy jak to nazwać jej filmikami i blogiem, była dla mnie normalną blogerką. Ale potem jakoś .... hm.. zaczęło mi się to podobać. Przed poznaniem jej byłam inna. Naprawdę - bardzo się zmieniłam. I w końcu zostałam ....
LUCYNATORKĄ !  
 
-. Dlaczego mnie inspiruje ? 
Ma bardzo fajny styl i bardzo ciekawie prowadzi bloga. Ma podobny styl do mojego i nie było tak, że " a Łucja ma takie , ja też będę mieć ! " Nie mam chyba  żadnej rzeczy, którą ona posiada, ponieważ nie mam jak ich kupić. Ale gdy się przyglądam jej "ałtfitom" i moim to znajduję parę wspólnych cech.  
 
YOUTUBE / BLOG 
 
2. MACBARBIE07, czyli Bethany  ♥ 
 
- Kiedy ją poznałam i jakie to przyniosło skutki? 
 Poznałam ją w te wakacje (2013). Na początku, tak samo jak Lucy, nie widziałam w niej nic nadzwyczajnego. Jednak potem coś mnie "dźgnęło " . Spodobał mi się jej jakiś filmik (to było back to school lunch and coś tam) , obejrzałam następny i tak cały czas. I dzisiaj przez godzine oglądałam jej filmiki ! 
 
- Dlaczego mnie inspiruje ? 
Ma bardzo ciekawe pomysły, jest oryginalna.........Co jeszcze.......Nie wiem...po prostu gdy oglądam jej filmiki to do głowy mi przychodzą różne pomysły. Ma dużo DiY a ja uwielbiam takie filmiki. Nie potrafię jakoś uzasadnić, dlaczego mnie inspiruje. Tak........po prostu?  
 
 
 
~~. Na dzisiaj tyle . Do tej notki będę wracała, bo tak jak jest w tytule, jest to SERIA ! 
 
Bye , 
 
Natala ♥

1 komentarz:

  1. Nominacja do Liebster Awards ! Więcej tutaj
    http://lifedreamscometrue.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń