11/27/2013

LBA (po raz kolejny)

PYTANIA DO MNIE :

1. Masz rodzeństwo ?
2. Jaka jest twoja ulubiona piosenka ?
3. Jaki jest twój ulubiony film ?
4. Jakie jest twoje marzenie ?
5. Lubisz gotować ?
6. Jaki jest twój ulubiony rodzaj muzyki ?
7. Rzecz bez, której nie możesz żyć ?
8. Strony, które codziennie odwiedzasz ?
9.Ulubiony dzień tygodnia ?
10. Jakie blogi czytasz?
11. Twoje ulubione zajęcie ?
 
 ODP. 
1. Tak , brata. 
2.Nie mam 
3. Huhuhu nie mam 
4.Dużo ich
5. Tjak
6.Rap, rock, pop 
7.Nie wiem 
8. fb, ask, tumblr, ulubione blogi . Ale nie codziennie mam czas c'nie
9. Środa  
10. Lifestylowe, modowe itp.
11.Nie mam 
 
PYTANIA DO NOMINOWANYCH : 
1. Co zachęciło cię do założenia bloga?
2.Co jest twoim priorytetem/priorytetami ?
3.Jakie blogi lubisz czytać?
4. Co lubisz jeść na śniadanie?
5. Jaki masz telefon?
6. Masz ulubione blogi?
7. Co myślisz o moim blogu? 
 
NOMINOWANI : 
 
Ja wiem, że nominowanych powinno być 11 ale po ostatniej nominacji ja już nie znam nikogo, kogo bym mogła nominować. ;c 

przypadkowy obrazek z Paulem

3 komentarze: