11/06/2013

Jestem idiotką ....

I to jaką !!!!!!!!
Dzisiejszy dzień mi to uświadomił . Niektórzy powiedzieli by, że to "presja dnia". Wcale tak nie jest.
Ostatnio często mówię : Idiots, idiots everywhere. Może los czy cokolwiek innego próbuje mi coś uświadomić ? Nie wiem......ale czuję się naprawdę fatalnie. Na dodatek ostatnio coraz gorzej sie dzieje z moją pamięcią. Dzisiaj opowiadałam koleżankom ( i nie tylko koleżankom, przez co wyszłam na jeszcze większą idiotkę ) pewną historię, która wydarzyła się w ten weekend. I dopiero przy wychodzeniu ze szkoły, przypomniała mi się prawdziwa wersja tej historii. I właśnie przez opowiedzenie fałszywki zrobiłam się na jeszcze większą idiotkę. Kolejnym dodatkiem jest moja ortografia i koncentracja. Fatal . Aż się boję, jak mi poszedł dzisiejszy test z anglika.... Koszmar ! Istny koszmar !  



1 komentarz: