11/12/2013

Długa przerwa ....

Tak wiem . Zrobiłam sobie długą przerwę ......... w pisaniu porządnych notek. Tak naprawdę cieszę się, że nie pisałam. Gdy nie mam weny i piszę na siłę zazwyczaj nic z tego nie wychodzi. Odwołując się do ostatniej notki, już czuję się lepiej (chociaż mam wrażenie, że będę chora) i mam siłę żeby stworzyć coś, co będzie miało ręce i nogi. Jak widać, zrobiłam też coś z tym okropnym poprzednim wyglądem, bo wszystko rozwaliłam, ale teraz już jest dobrze. Przynajmniej tak mi się wydaje. Wszystko ostatnio udaje mi się naprawić. Oceny, blog i parę innych spraw... Oby tak dalej! Może coś dla was przygotuję na jutro?
Albo może na dzisiaj? Jakąś instrukcję? Zobaczymy. | Wiem, że notka nie jest długa i nie ma "tematu" ale cóż... Będzie lepiej! |

~~. Natala ♥


1 komentarz: