10/30/2013

Toradora ! !!

Tsa... planu to ja się słabo trzymam... ale nie o tym!!!! Mam dla was filmik z Toradory (NIE NAZWĘ TEGO AMV, BO NIE JESTEM GODNA) . Nie umiałam jakoś dobrać do niego piosenki. Żadna mi nie pasowała ... I wgl każdy mój filmik jest beznadziejny... ale w sumie mogę to zwalić na Windows Movie Maker, because jest to program po prostu dziwny. Może kiedyś wytłumaczę. MAM NADZIEJĘ ŻE SIĘ WAM SPODOBA I ZAPRASZAM DO OGLĄDANIA !!!!! -
(nwm czm ale nie chce mi sie dodac na YT)

video
beznadziejna jest również jakoś video BLOGGERA ! !T_T
polećcie mi jakieś dobre programy DARMOWE do robienia amv , please !!
- Juviaa

2 komentarze:

  1. No jakość troszkę zawodzi, ale tak to spoko.

    OdpowiedzUsuń
  2. Oglądałam kiedyś. Świetne! :3

    sarahandsugar.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń