10/15/2013

Summimasen ;x

Przepraszam, że dawno nie pisałam, niestety - brak czasu dominuje. Co robiłam ? Uczyłam się ( kłamie :D ), robiłam zdjęcia, zajmowałam się gośćmi (tylko dwójką z 1O), ogarnęłam wszystkie VOCALOID'Y (no prawie) i robiłam bardzo dużo innych rozmaitych rzeczy, m.in. czytałam tego bloga [LINK], który według mnie jest świetny. Ostatnio właśnie zaczęłam interesować się lalkarstwem. Pamiętam, że ok. rok temu chciałam dostać na święta lalkę Blythe. Teraz już to minęło, ponieważ one mają OGROMNE CZOŁA, przez które wydają się lekko straszne. A PULLIPY , TO CO INNEGO . Moja siostra ( która ma lekki lęk przed lalkami - po obejrzeniu Laleczki Chucky, czy jak tam się to pisze ) boi się i Blythe ,-i Pullipów . No cóż, z tym nic nie zrobię, jak na razie. Tylko where takiego Pullipa kupić? Jeżeli ktoś wie, to proszę napiszcie w komentarzach!!!!!!!!!!!!
Bye ~♥


 [ zdjęcia zrobione przeze mua ] 

                

PULLIPY  











taką chciałabym mieć chyba najbardziej ! 





jestem nią Z A C H W Y C O N A ! ! ! 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz